vrijdag 21 augustus 2015

tranen...

Gisteren op Facebook al een linkje gezien van "de kus van Lennart" maar al surfend door blogland kwam ik nogmaals dit bijzonder verhaal tegen.

Als mama van Sophie, een peutertje van 2, grijpt het verhaal van Lennart me naar de keel. De dag na zijn tweede verjaardag werd hij dood in zijn bedje gevonden... Vreselijk! Toch is er een heel bijzondere herinnering achtergebleven in de vorm van een kus. Je kunt het, als je wil natuurlijk, hier lezen.

Al lezende lopen de tranen over de wangen bij me... Voel mee met de ouders, het gevoel van verlies, de rouw en dan plots een heel mooi aandenken aan zo'n bijzonder ventje...

Ik wil daar even bij stilstaan dus het wordt even tot de volgende post wachten tot allerlei vrolijke updates en verhalen.

Alvast een heel fijn weekend!

Liefs, Natalie

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Natalie,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je tranen hebt gelaten. Ik heb het artikel gisteren ook met een brok in mijn keel gelezen. Ook al zijn mijn meiden inmiddels een stuk ouder het pakt je toch en sta je even stil bij datgene wat je nu aan rijkdom hebt. Ik heb de meiden in ieder geval gisteren een extra knuffel gegeven. Tot gauw.... en een fijn weekend samen met je man en Sophie. Groetjes Esther

Els04 zei

Oh, ik las het gisteren ook, mooi! Ontroeren, triest én hartverwarmend!

Marlies Mansveld zei

Wat een bijzonder verhaal inderdaad! Zo'n klein jongetje...

Johanna zei

ooowh een echte roze meidenkamer! :-) en gaat het goed in het grote bed? Ze is er vast heel blij mee!