donderdag 9 juli 2015

En weeeeer een enorme lange blogpauze... Maar deze keer met een positieve reden: we zijn op vakantie geweest!!!
Dit soort dingen deel ik niet van te voren op het wereldwijde web, je weet tenslotte echt maar nooit wie mijn gedachten en vertelsels meeleest. Stel je voor dat een niet zo aardig persoon (tja, meestal zijn het mannen maar je kunt natuurlijk ook een vrouw hebben) die denkt: das handig, die zijn weg... Geen foto's van mooie parelwitte zandstranden, schattige oude stadjes of heerlijk eten op Facebook als we nog weg zijn en ook niet op mijn blog. Maar als we terug zijn, das natuurlijk een ander verhaal!

We hebben 2 heerlijke weken gehad in de Dordogne, op camping Le grand Dague. 2 weken zonder social media, internet en contact met de buitenwereld. Alleen met ons drietjes. Heerlijk zwemmen, zonnen, spelen en iedere avond de mini disco, of zoals Sophie zegt: ikke Diko.



Ik heb helaas weinig foto's te showen. Zeg maar gerust 1... Niet omdat we er geen gemaakt hebben hoor. maar op de meeste staan andere kinderen en ik zal nooit andere kinderen tonen op dit blog zonder uitdrukkelijke toestemming van de ouders. Zoals ik hierboven al meldde, je weet nooit wie er mee kijkt. Ik probeer ook alleen foto's te plaatsen waar niets op staat waar misbruik van gemaakt kan worden: geen blote bovenlijfjes, niet met de mond open, zo min mogelijk te zien en niets wat door een viespeuk (en dat is nog het vriendelijkste wat in me op kwam...) gebruikt kan worden voor slechte bedoelingen. Zo triest dat de wereld zo in elkaar zit... Had eerst een paar leuke foto's van Sophie met een waterkanon maar na nogmaals goed kijken kon dat kanon vervangen worden door..... Gatver, dat er van die mensen zijn die daar op geilen...
Maar nogmaals: neemt niet weg dat de vakantie heerlijk is geweest!

Ben begonnen met het doorpitten van mijn quiltje en ook heb ik mijn boerenwijffie weer uit de kast gehaald. In de volgende post zal ik daar weer iets van laten zien.
En de komende dagen ga ik ook weer een rondje maken om al het moois dat jullie gemaakt hebben in de afgelopen tijd te bewonderen. Dus tot heel snel!!!

Liefs, Natalie

9 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt als een prima vakantie, Natalie. Heerlijk zo even samen ertussenuit.
En wat een leuk foto van jou en Sophie.
Nog een fijne dag gewenst!

Els04 zei

Fijn dat je het fijn hebt gehad!!!

Journaal Rozendaal zei

Fijn dat je hebt genoten van je vakantie! En je bent een zorgzame en verstandige mama dat je oplet met wat je op je blog zet! Hopelijk kun je nog even nagenieten van je vakantie en succes weer met de dagelijkse dingen.

Nina Hobbysite zei

Fijn dat je zo goede vakantie heb gehad. Ja, lastig he die foto's. Wat een rare mensen bestaan er toch.

Tania zei

Leuk dat je een fijne vakantie had!
Ja, social media kan erg leuk zijn, maar idd, voor je het weet, zijn je onschuldige foto's plots veel minder onschuldig.
Goed dat je daar toch bij stilstaat, zouden wat meer mensen moeten doen!

Katzje Delannoye zei

ziet er een leuke camping uit! eentje die ik zeker ga onthouden voor een toekomstige vakantie :)
grtjs, Katrin

Thamar, zei

Super leuke post heb je gemaakt

Anoniem zei

Zo te horen hebben jullie dus heerlijk genoten van jullie vakantie. Goed om te horen. Nu lekker nagenieten. Ik ben benieuwd naar je vorderingen van al je mooie werkstukken.
Groetjes Esther

Johanna zei

owh ik zie dat ik nog helemaal gereageerd had op deze post! Maar...wat een leuke foto en fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad :D