donderdag 16 april 2015

Reasons you're loved!

Ein-de-lijk heb ik weer zin gehad om te scrappen! Wat is dat lang geleden... Ik zie wel heel erg veel mooie pages en kaartjes voorbij komen maar op de een of andere manier had ik totaal geen zin mijn spulletjes te pakken en aan de slag te gaan.

Tot ik de nieuwe schetch van Dutch Dares zag! O wat is die leuk! Natuurlijk wilde ik meteen 1 van de foto's van Sophie scrappen die Martina laatst van haar gemaakt heeft. Dit is de schets:

Leuk hè?

En dit heb ik ervan gemaakt:

Ik heb mijn Singertje eens flink aan de gang gezet en bijna alles vastgestikt. Het sierrandje met de blaadjes vond ik zo leuk, die moest er echt op!

En is dit alles wat ik te showen heb?
Nee hoor! Het is tenslotte alweer bijna 2 weken geleden dus hoog tijd voor een nieuwe post.

Allereerst: mijn jurk is af! Ik ben heel blij met de jurk, minder blij met de foto's ervan... Te bleek nog, verkeerde lichtinval, onflatteuze houding, verkeerd haar, het kleurtje moeten jullie er maar bij denken, er af denken (kan dat?) zijn de lompe laarzen, het was een vlug-vlug foto dus had ik geen zin mijn legging en laarzen uit te trekken speciaal voor de foto. Nou ja, het gaat om de jurk zullen we maar zeggen... Komt ie:


Verder ben ik op dit moment bezig met een (vind ik) leuk model jurk, lekker ruim en los, ideaal voor de vakantie. Ik heb hem bijna af, in de volgende post ga ik hem showen.

Mijn vorige post ging mede over mijn STEUNzolen en mijn vrees geen leuke schoenen te kunnen vinden. Vandaag mag ik die dingen ophalen overigens. Afgelopen dinsdag ging ik op sandaaltjesjacht voor Sophie en bij de Scapino kwam ik superleuke sandalen voor mezelf tegen! De zool kan eruit om vervangen te worden door de inlegzooltjes. Elegant en modieus, al zeg ik het zelf:

Laat de zomer maar komen, de schoenen heb ik al!

Over zomer gesproken, wat was het mooi weer de afgelopen dagen! Lekker warm in de zon, heerlijk buiten zitten in de tuin, zo fijn!
Natuurlijk ook tijd voor zonnebrillen, ook Sophie heeft er 1:
.

Gelezen heb ik ook nog. Ik had de eerste 2 delen van Deborah Harkness gelezen, Allerzielen en de Schaduw van de Nacht. In het kort gaat het over een heks, Diana die een boek vindt dat betoverd lijkt te zijn. Prompt komen er allerlei schepsels op af: heksen, demonen en vampiers. Wees niet bang, het is helemaal geen raar sci-fi verhaal maar juist geschreven in een stijl dat heel authentiek aandoet. Alsof deze schepselen dagelijks je pad kruisen (of is dat echt zo?). Maar goed, ook vampier Mathew wordt door het boek aangetrokken, en ook door Diana. Ze worden verliefd, een spetterende romance zelfs en gaan op zoek naar het geheim van het boek. Zelfs terug tot in 1590 in deel 2... Nu is het langverwachte deel 3 uit! Heb het in een paar dagen uitgelezen, in 1 ruk vind ik altijd zo raar klinken, alsof je niet meer eet, slaapt of iets anders doet behalve lezen... Vind persoonlijk een paar dagen al vrij snel met werk, kind, gezin, huishouden en hobby's... Het heet boek des levens en wat mij betreft een echte aanrader!

Ik ga er weer vandoor, mijn zooltjes wachten ;)
Alvast een fijn weekend allemaal!




14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gezellig blogbericht, Natalie. Veel te lezen en veel te kijken.
Layout is echt super gaaf geworden. De mooie foto van Sophie komt zo heel mooi tot z'n recht!
En wat is de jurk goed gelukt, knap gedaan, joh. Staat je super leuk, wat zal je daar een plezier van hebben de komende zomer.
Ook je sandaaltjes zijn helemaal leuk. Goed geslaagd dus.
Succes met je nieuwe jurk en jij ook alvast een fijn weekend gewenst!

Els04 zei

Fijn weekend!

Julie Tucker-Wolek zei

Gorgeous lo!! LOVING the colors and the flowers!! And loving the photos too!!! LOVING that dress of yours!!!!

Johanna zei

Allereerst, niet zo streng voor jezelf! Je ziet er super uit in die fantastische jurk die jezelf gemaakt hebt! Fijn dat je leuke schoenen hebt gevonden, ook al bij de van haren gekeken? Die heeft vaak ook wel leuke dingen van het merk medicus!
Top dat je meedoet met de dutch dares :D en een mooie zomerse layout!!

Journaal Rozendaal zei

Wat een mooie uitwerking van de layout! Heerlijk dat je weer aan het scrappen bent geslagen.
En wat betreft de jurk, hij staat mooi! Al die andere dingen moet je er helemaal niet bijzeggen (daar letten we helemaal niet op) ;)
Geniet van de mooie zonnige dagen!

Viv zei

Wat een heerlijk vrolijke layout, super goed gelukt. Evenals je jurk trouwens, knap zeg. Leuke blog post en bedankt voor je bijdrage aan Dutch Dares! Groetjes Viv

Nina Hobbysite zei

Leuke schoenen gescored. En je jurk vind ik ook erg mooi! Fijn weekend.

Annemieke zei

Natatie, En bevallen de zooltjes al een beetje, zal wel wennen zijn de eerste periode. Heb je ze voor het eerst? Ook nooit eerder gehad in je kindertijd? Tja, schoenen aanpassen aan de zooltjes (ik weet er helaas ook alles van). Van welk materiaal heb je ze? Zeker ook van zulke lange van hak tot onder de tenen. Opteer zelf meer voor de wat kortere 3/4-tjes. Iets gemakkelijker. Hoe werden ze bij jou aangemeten? Moest je ook gaan staan in een schuimbakje waar je vervolgens in weg zakte?
Groetjes, Annemieke.

Thamar, zei

Hoi hoi
Je jurk is geweldig. Knap hoor . Je layout is ook geweldig gelukt. Je heb er een super leuke post van gemaakt. Top top top

Fijn weekend

marlies zei

Wat een leuke lo heb je gemaakt ! en wat een prachtige foto van je dochter !
Wat knappppp zelf gewoon een jurk maken.... vind hem errug leuk ! en je schoenen ook !

Marjolein zei

Hoi Natalie,

Je vroeg of de broekjes van mijn blog uit de Knippie komen? Het is de Ottobre waar ze uit komen.
Als je in blogger je emailadres koppelt, dan kan ik je terug mailen als je op mijn blog reageert.

Groetjes Marjolein

Tania zei

Wow, ik vind je jurk prachtig!
Heel mooi modelletje.

Monique Helfrich zei

Wat een mooie uitwerking van de Dutch Dares schets en wat ben jij enorm creatief zeg. zalig!

Katzje Delannoye zei

Leuk dat je terug aan het scrappen bent, heel erg toffe lay-out overigens. Super geslaagd.
En ik vind jouw jurk ook zo leuk. Staat je goed, zelfs met laarzen en al ;)
Grtjs, Katrin