vrijdag 27 maart 2015

kippie kippie

Oei, het is alweer 2 weken geleden sinds mijn laatste post. Ook heb ik jullie schromelijk verwaarloosd qua reacties...

Geen zorgen hoor, alles goed hier. Alleen heel erg druk geweest met een ziek kindje, werk en een heerlijk weekendje Amsterdam. En een tijdelijk dipje, zowel creatief als in blogland. But I'm back!

Mijn jurk is nog niet helemaal af, al hoef ik alleen de zijkanten nog maar te naaien en de zoom. Dus zeer binnenkort het eindresultaat.

Ik heb eigenlijk maar 2 dingen die ik kan laten zien. Allereerst de update van het Randje per Week:


Ik heb gisteren een workshop gevolgd bij Marleen van Quilten voor Beginners, een paasworkshop om precies te zijn. We hebben een kip gemaakt, gemaakt van 2 log cabins. Het was zo leuk om te doen dat ik bang ben dat ik er weer een idee/project bij heb, een log cabin quilt...
Dit is mijn paaskipje:


Iedereen alvast een heel fijn weekend!

11 opmerkingen:

Pauline zei

Wat wordt jouw borduurwerk mooi! en een vreselijk leuk kippetje zeg!

Je@net zei

Gaaf die randjes. En je paaskip.....wauw, super leuk vind ik die!

Johanna zei

Wat een leukerd die kip!! Die krijgt vast nog meer familie :-) gezellig dat je weer in blogland bent!

Nina Hobbysite zei

Weer een stukje verder met je borduurwerk. En je kip is leuk!

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat heb je weer een leuke post. Die kip helemaal leuk. Ik spaar kippen . Kom niet voor niets uit Barneveld. Haha. Je randjes wordt al een hele Lap .Super.
Fijne weekend

My cozy ✄ little space zei

leuke blogje! zag u via andere blogsters..ga zeker hier volgen...groetjes

Julie Tucker-Wolek zei

Beautiful embroidery!! And loving the chicken!!!

Anoniem zei

Voor jullie ook een fijn weekend. Je hebt weer een paar mooie projecten gemaakt. Complimenten!!
Groetjes Esther Laan

Hilde zei

Wat een prachtig paaskippetje! Ik heb ook heel veel bewondering voor jouw borduurwerk, dit lijkt me echt wel een geduldwerkje.

HaakBrei-n zei

Het paaskipje is echt super grappig, je randjes gaan erg goed, ik ben ook benieuwd naar je jurkje, ik ben op dit moment ook helemaal van het naaien, hihi.

Els04 zei

lief kipje!