zondag 1 maart 2015

...

Jullie zullen wel denken, waar is ze nu gebleven? Ik had (en heb eigenlijk) niet zo veel te laten zien op creatief vlak. Niet dat ik niet stil heb gezeten hoor!

Allereerst de randjes van afgelopen week gemaakt:

Even je hoofd draaien, Blogger wilde dit niet...

Verder heerlijk een avondje naar quiltles geweest en heb een heel lief kuikentje gemaakt:


Dit is hoever ik nu ben. Het is een hele slechte foto, I know.


Ook ben ik bezig met een cadeau voor zwager en schoonzus. Daar kan ik dus niets van laten zien. Of toch? Okay dan, een sneakpeak:


Tja en verder?
Heb ik mezelf een nieuwe coupe aan laten meten. Hoe is dat zo gekomen? Ik heb eigenlijk altijd korter haar gehad, maar sinds Sophie er is weer langer laten groeien. Natuurlijk lekker makkelijk, hoppa staartje er in en we kunnen weer verder. Maar o zo saai... Nou zag ik vorige week donderdag op Facebook een link naar een verhaal dat zo op mijn levensverhaal lijkt. Gevochten tot size zero (maatje 34-36 in mijn geval), kindje(s) gekregen, een geestelijke klap te verwerken gehad en na lang vechten daar weer bovenop weten te komen. Met vele kilo's meer. En eigenlijk gelukkiger dan ooit terwijl ze "fat is", of in mijn geval gelukkiger dan ik in bijna 2,5 jaar geweest ben! Hier kun je het verhaal lezen. Dit heb ik gepost op mijn eigen page, met allerlei mooie en lieve reacties. Heb er toch even een fotootje van mijn "before" geplaatst:

Met als reatie: ik had toen wél leuk haar! De dag erop meteen naar de kapper gegaan, highlights er in, een hele cavia lag na het knippen op de grond en taadaa:

Ook deze foto is niet helemaal goed, beetje verwaaide coupe... Ben er wel heel blij mee!

En heb ik me gisteren getrakteerd op een nieuwe jas:



Vandaag gaat het een heel rustig dagje worden gezien de donkere wolken buiten. Tijd genoeg om verder te fröbelen!

Een fijne zondag allemaal!

Liefs, Natalie

10 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Je randjes zijn erg mooi. De quilt begint ook al wat te worden. En wat een mooie nieuwe coupe.

Je@net zei

Wat staat dat korte koppie je goed, Natalie. Echt super leuk!
En wat ben je toch altijd heerlijk creatief bezig.
Nog een fijne zondag!

Els04 zei

Mooi!!!! Geweldig mens ben jij!
Fijne zondag!
liefs Els

Thamar, zei

hoi hoi

nou dat is weer een leuke post die je heb geplaatst.
Je randjes zijn super leuk aan het worden en je quilt ziet er ook top uit.
leuk hoor je korte coupe .
fijne zondag

Hilde zei

Je staat heel leuk met je nieuwe coupe en je hebt weer prachtige dingen gemaakt, Natalie! Het patchwork kuikentje is heel schattig.
Groetjes!

Julie Tucker-Wolek zei

Loving the sneaks and your hair!!!!

Johanna zei

Heerlijke zo'n frisse coupe! Daar wordt de mens blij van :) En jezelf (zonder schuldgevoel ;-) trakteren op een mooie jas kan ook geen kwaad!
Ben benieuwd wat je allemaal weer voor leuks gefreubelt hebt, ik vind het kippie super schattig zeker met het oog op de pasen!

Journaal Rozendaal zei

Je hebt genoeg creatiefs om te laten zien vind ik! Goed bezig! En wat heerlijk, jezelf trakteren op een nieuwe coupe en een nieuwe jas. Geniet ervan! Het staat je goed!

Tania zei

Je randjes worden erg mooi, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar meer na die sneak peek. Ik ben namelijk een kattenmens en deze ziet er heel belovend uit!
Ik vind het ook leuk om te lezen dat je weer je blije zelf hebt gevonden, ook al is dat met enekele kilootjes extra!

miek zei

het allermooiste vind ik je glimlach, die valt meer op dan een verwaaide coupe.
het staat je erg goed dat korte haar.
veel plezier met alle creatieve dingen.
groetjes miek