donderdag 5 februari 2015

Bijna carnaval



En ook mijn outfit is bijna klaar!
Het is niet de beste foto... Jullie zullen gewoon even geduld moeten hebben tot volgende week, dan ben ik "in vol ornaat".

De rok vond ik toch iets leukers krijgen door de voorkant omhoog te brengen. Even een paar veiligheidsspelden en taadaa!
Nu nog iets verzinnen voor mijn kapsel, make up en benen. Denk dat ik maar eens de Action onveilig ga maken.
Het weekend nog even de omslagdoek/cape afmaken en dan ben ik klaar. Mooi op tijd, ik hou niet zo van last minute stress...

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk, Nathalie, staat je goed. Ben benieuwd naar de foto's in vol ornaat!

Nina-hobbysite zei

Het begin is er.. Ziet er leuk uit. Ben benieuwd als het zo af is.

Tania zei

Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat.

Thamar, zei

het staat top. daar kan je lekker in hossen

Katrien zei

Carnaval-voorpret!
Wij wonen twee panden naast de feesthal, vijf dagen feest in het vooruitzicht. Jullie ook veel plezier toegewenst.

Julie Tucker-Wolek zei

Looks AMAZING!!!!!

Els04 zei

cool!

Johanna zei

Jij bent er klaar voor!!! Veel plezier met feesten in deze originele outfit!

Hilde zei

Dat ziet er al heel leuk uit, Nathalie! Je gaat er fantastisch uitzien, daar ben ik zeker van. Ik wens je alvast heel veel plezier met carnaval!