dinsdag 17 februari 2015

Alááááf!



En natuurlijk ben ik helemaal vergeten een totaalfoto van mijn kostuum te maken...
Het was een heel fijn feestje in ieder geval! De rust is bij ons weer teruggekeerd, Marco is vandaag weer naar zijn werk. Gisteren zijn we geen carnaval gaan vieren, wel naar Dierenrijk geweest. Even op visite bij de diertjes. We hebben een abonnement dus kunnen gaan wanneer we willen. Het weer was er perfect voor!

Verder is het hier een weekje helemaal stil gevallen. Sophie is al 2 weken aan het kwakkelen geweest: eerst vermoedelijk een urineweginfectie, vorige week een dikke vette oorontsteking. Gelukkig gaat het nu weer beter, mede dankzij de antibiotica. En ik werd kortstondig geveld door buikgriep. Was gelukkig net op tijd weer beter.
Vandaag dus weer een post van mij en ik ga straks even alle blogs langs om te kijken naar al het moois dat jullie weer gemaakt hebben!

Ook ik heb natuurlijk nog wat te laten zien.
Allereerst de cravat die ik voor Marco gemaakt heb:

Het leren gilet is een vondst op Marktplaats.

Verder ben ik alweer bij met de Randjes:


En ik heb eindelijk weer gewerkt aan het Boerderijtje van Sophie:


De foto's zijn iets te donker naar mijn smaak, het is ook zo'n somber weer...
Let ook niet op alle spelden in het blokje, die was ik er voor de foto vergeten uit de halen.

De komende weken heb ik geen grote naaiprojecten in de planning, lekker aan de slag met mijn quiltjes!

Een hele fijne dag vandaag,

Liefs Natalie

10 opmerkingen:

Je@net zei

Zo te zien hebben jullie gezellig carnaval gevierd, Natalie.
Fijn dat het met Sophie ook weer wat beter gaat en dat jij net op tijd hersteld was voor de carnaval. Zou me wat geweest zijn...had je niet eens die leuke kleren waar je zo druk mee geweest bent aangekund :o)
Nog een fijne dag!

Julie Tucker-Wolek zei

Wow ... sounds like a busy time! LOVING all the photos!!!!!

Nina-hobbysite zei

Het ziet er als een geslaagde carnaval uit. O, vervelend dat Sophie telkens ziek is. Je boerderij quilt wordt leuk!

Els04 zei

Druk druk druk, maar fijn lijkt me!!!

Tania zei

Fijn dat jullie een leuk feestje gehad hebben!
Ik hoop dat Sophietje weer snel de oude is. Zielig als je je kind zo ziek ziet zijn hé.
Je boerderij schiet al lekker op.

Thamar, zei

hoi hoi

dat ziet er super gezellig uit.
en door alles ook nog zo creatief bezig zijn . top hoor

Friemel En Tinus zei

Zo te zien was het een geslaagd carnavals feest geweest! Ik hoor van zoveel mensen dat ze ziek zijn en het houdt zo lang aan....gelukkig was jij op tijd beter :)
Je randjes en quilt zien er echt goed uit! Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat straks!

Johanna zei

Aan de selfie te zien hebben jullie je prima vermaakt!!
Wat een schattig kipje voor je boerderij! En wat sneu dat het kleine meisje zo ziek is, beterschap!

My cozy ✄ little space zei

Hoi, leuke blogje meestal volg ik blogjes die dezelfde hobbys delen, leuke om hier te lezen, ik zal vaker bezoeken...groetjes

Katrien zei

Knap hoor dat kippetje van de boerderij van Sophie.
Ook een leuke carnaval gehad, zie ik.
Jullie staan er stralend op.♥
Nu lekker rustig aan en genieten van de naaitijd.