zondag 25 januari 2015

Tammy's handbook of stitches week 1

En alsof ik nog niet genoeg projectjes heb...
Op de Facebook pagina Randje per week kwam een geweldige tip voorbij!

Iedere week maak je een borduursteek. Op zich natuurlijk best leuk maar het werd helemaal gaaf toen ik er een voorbeeld van zag: de steken werden gecombineerd met.... scrappen! En wat is nou leuker dan 2 hobby's combineren? Het is ontwikkeld door Tammy's Treasures en heet Tammy's Handbook of Stitches. Iedere week een nieuwe steek met uitleg via een You Tube filmpje. En doordat het zo duidelijk uitgelegd wordt zou zelfs een absolute borduur-newbie er mee aan de slag kunnen.

Hierbij het voorbeeld:


Ziet er gaaf uit toch?

Vanmorgen er mee aan de slag gegaan. Met dit als resultaat:

Heb er meteen een fout in gemaakt... Noemde de steek de stiksteek. Heet dus rijgsteek. Nou jammer dan. Ik noem het lekker stiksteek!


Op dus naar week 2!
Fijne zondag allemaal,

Liefs Natalie

PS. Vanaf nu kort ik Tammy's Handbook of Stitches af naar THS 2015.

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een geweldig leuke combinatie van twee hobby's, Nathalie. Wat zal dat een gaaf project worden. Succes!

Els04 zei

nog veel plezier en succes!

Tania zei

Lijkt me idd erg leuk, maar ik hou me er ver van weg ;-)

Julie Tucker-Wolek zei

Looks amazing!!!!!

Johanna zei

Twee hobby's combineren, dat is natuurlijk altijd al geslaagd!! Leuk dit mini-album!

Els04 zei

Zo tof dat je in een apotheek werkt, lijkt me ook heel fijn! Ben je dan apotheker of kan je daar ook gewoon werken? Groetjes en nog beterschap!

Els04 zei

Oh, fijn dat je in een apotheek werkt! Ben je dan ook apotheker? Of kan je daar ook gewoon werken?
Succes vandaag en beterschap!

Thamar, zei

Hee wat een super leuk idee . Ik vind het zo leuk dat ik via jou weer zoveel nieuws zie. Bezige bij. Natalie ik vind het top wat jij allemaal maak groetjes en een fijne avond.
Thamar