zaterdag 24 januari 2015

Randjes week 2 en 3: randje nummer 3,4,5 en 6

Nu een week gestopt en het gaat steeds beter! Sinds woensdag ben ik begonnen met het innemen van visoliecapsules en extra magnesium. Had ik op internet gelezen, zou een positieve invloed hebben op de bijwerkingen en afkickverschijnselen (leek wel een junkie, rillingen, koud-warm, die brain zaps en ik wilde zelfs weer met de medicatie gaan beginnen...). Ik had zoiets van: baat het niet, zal het ook niet schaden. Oftewel niet geschoten is altijd mis. En ik moet zeggen dat sinds woensdag, toen ik gestart ben, het een heel stuk beter gaat! Zo goed zelfs dat ik maandag weer naar mijn werk ga! En ik heb vandaag sinds 10 dagen ook weer geborduurd!

Allereerst vanochtend heerlijk in de sneeuw gespeeld met Sophie, ze vond het zo leuk!


Ik "moest" natuurlijk bij blijven met de Randjes. Moest tussen aanhalingstekens, want het moet natuurlijk helemaal niet. Maar het is wel leuk en fijn om te doen. Zo leuk zelfs dat ik nu al uitkijk naar volgende week zaterdag, dan komen nummer 7 en 8.

'
Het ├╝berschattige autootje heb ik gevonden op Pinterest, je kunt het patroontje hier vinden.

Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Natalie

8 opmerkingen:

Je@net zei

Fijn dat het zo goed met je gaat, Natalie!
En wat een leuke foto's van Sophie in de sneeuw. Hier vanmorgen ook heerlijk met Isabel in de sneeuw gespeeld. Was eerst even wennen, maar algauw zat ze schaterend in de sneeuw!

HaakBrei-n zei

Wat goed te horen dat het nu wat beter met je gaat, en wat een leuke foto's van Sophie in de sneeuw. En je randjes gaat goed, fijn weekend. X Chantal

Julie Tucker-Wolek zei

She is sooooooo cute!!

Nina-hobbysite zei

Fijn dat het beter gaat. Wat veel sneeuw. Hier bij amsterdam bijna niets. Leuk die auto tussen de randjes borduurlap

Tilly zei

Wat fijn dat het beter met je gaat. En wat een prachtige dochter heb je. Nog een fijn weekend, groetjes Tilly

Saskia Smit zei

Fijn dat het beter gaat. En van het resultaat van de randjes word je vanzelf vrolijk.

Els04 zei

Fijn voor je!!! En zo schattig, in de sneeuw!!!

Thamar, zei

Wat een prachtige mooie meid Sophie en die foto's erg leuk. Genieten he. .
Je randjes zijn weer super gelukt.