donderdag 15 januari 2015

Randje per week, week 1

Wat??? Doet ze ook nog mee met Randje per week??? Is ze gek geworden??? Yep, ik ben ook gezwicht na al die mooie randjeslappen gezien te hebben. Gelukkig heb ik dit op tijd besloten, zodat ik niet erg achterloop met de randjes van 2015. Dinsdag heb ik de stof ontvangen van Atelier Soed Idee en ik ben gisteravond meteen aan de slag gegaan. Ik had nog enorm veel DMC blauwtinten liggen, deze ga ik gebruiken samen met goudkleurig garen. Zo probeer ik een denim sfeer te creƫren. De borduurstof is een naturel linnen met een blauwe border.


Dit is randje 1 en een begin van randje 2:


Op naar randje 3 en 4...

Verder heb ik gewerkt aan het eerste BOM-blok van Love of Needlework. Heb het borduurtje al af, nu nog het patchwork deel. Het 2e deel is gisteren op de mat gevallen, die is ook weer zo leuk!


Ennnnnn ik heb mijn blouse af voor Carnaval!
Okay, moet nog de zoom en het knoopje in de hals maar voor de rest is ie klaar!

Op de foto is het niet goed te zien maar het is een heel lichtgroen stofje. Nu lijkt het wit. Nu ga ik tussendoor aan de slag met fleece voor een capeje en daarna het volgende project: het corset.

Vanavond heb ik les sierquilten, ben heel erg benieuwd!

Wat een weer is het vandaag. Het waait (zeg maar gerust stormt) behoorlijk, net is er een heel piepschuimblok de tuin ingewaaid, geen idee waar die ineens vandaan kwam. En van de week krijgen we weer sneeuw, bah. Verlang nu alweer naar het voorjaar!



Fijne middag en alvast een fijn weekend,

Liefs, Natalie

14 opmerkingen:

Els04 zei

wow! Jij kan alles! Hier komt het ook met bakken uit de lucht, veel lawaai ook!
Laat die lente maar komen!

Thamar, zei

hoi hoi

nou laat de Lente maar komen. Hier echt slecht weer en volgende week nog even een paar koude dagen. grr. maar goed we nemen het maar zoals het is.
Wat heb je weer een leuke post gemaakt . mens mens wat kan jij dat toch allemaal goed.
gr en een fijn weekend alvast

Nina-hobbysite zei

Wat een mooie kleuren heb je gekozen voor de randjes. Ik vind trouwens de regen toch iets minder erg dan sneeuw. Sneeuw vind ik zo naar om in te rijden met de auto.

Pauline zei

Erg leuk allemaal hoor!

Je@net zei

Jij bent echt een bezig bijtje, Natalie. Wat een super leuke projecten!

Tartelette Maison zei

How daar zitten mooie dingen tussen. Dat hartje!!

Saskia Smit zei

Leuk dat je meedoet. Ik houdt het bij de randjes van vorig jaar.

miek zei

ik voel me in eene niet meer schuldig, hoe zou dat nou komen, oh ja, Nathalie doet veeeeeel meer projecten dan ik hahaha.
eind van het jaar is alles af? grapje!
groetjes miek

Friemel En Tinus zei

Wat leuk dat je mee doet. Ik twijfel nog steeds....er zijn zo veel leuke projecten om aan mee te doen. Het ziet er in ieder geval superleuk uit! Groetjes, Lotte

Julie Tucker-Wolek zei

Absolutely GORGEOUS! I miss stitching!!!!!

HaakBrei-n zei

Heel leuk dat randje per week, ik zie ze regelmatig voorbij komen op de blog. Je blouse is goed gelukt. Ik ga woensdag beginnen met mijn eerste naailes :-)) liefs Chantal

Johanna zei

Jij bent wel van de uitdagingen voor je zelf zeg :) echt knap dat je dat gepriegel kunt en het zo mooi maakt! Is de Woezel en Pip inmiddels af (of heb ik dat gemist..)
Laat de lente inderdaad maar komen!

My cozy ✄ little space zei

leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

Viv zei

Je bent lekker bezig zeg, ben een tijdje niet in blogland geweest maar ik heb een heleboel gemist zie ik!
Waar haal je al die tijd vandaan met een peutertje om je heen?
Mooie rok en blouse, ben benieuwd naar je complete outfit met carnaval.

Groetjes Viv