woensdag 21 januari 2015

Dankbaar

Ik ben dankbaar. Dankbaar voor al jullie lieve woorden: woorden van steun die me veel hebben gedaan. Mij door de eerste donkere dagen heen hebben geholpen ook. Op dit moment heb ik nog last van een soort elektrische stootjes in mijn hoofd, zogenaamde brain zaps. Is op zich niet ernstig, alleen vermoeiend en zeer irritant. Maar dat gaan ook wel weer over! Evenals de bijbehorende misselijkheid en vermoeidheid.

Dus voor Julie, Tilly, Nina, Jeanet, Hilde, Katrien, Thamar, Els, Marion, Inge en Johanna, deze is voor jullie:



Liefs, Natalie

8 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Love and hugs to you!!!!!

Thamar, zei

Je bent een schat. Kop op.
Dikke knuffel

Els04 zei

Oh, merci lieverd!
Ik duim dat alles snel op zijn plaats mag vallen!!
Moed houden, liefs Els

Tilly zei

Veel sterkte, en het komt allemaal wel weer goed met je. groetjes Tilly

Tania zei

Ik had je vorig blogje gemist.
Ik hoop dat het ondertussen beter en beter gaat.
Gelukkig hebben ze tegenwoordig goeie medicatie, alleen is het soms wat zoeken wat bij jou past.
Veel succes!

Je@net zei

Dank je wel, kanjer!

Johanna zei

Hou vol!! Je doet het top! Thanks :D

Journaal Rozendaal zei

Wat lief! Heel graag gedaan hoor! Dit zijn voor ons weer de leuke momenten :) Zo helpen we elkaar, mooier kan het niet toch!? Sterkte verder!