dinsdag 16 december 2014

Steampunk rok af

Okay dan, toch maar een foto van de rok "aan". Heb vandaag de zoom gedaan en de tailleband gestikt en nu is hij klaar!

Ben er best wel trots op!
Let niet op de slechte foto's, ik had nu eenmaal niemand om een foto te maken. Moest dus gebruik maken van een spiegel en mezelf in de meest vreemde bochten draaien. Waardoor ik er echt niet voordeliger op kwam te staan, ggrrrrr. Dat vetrolletje over de tailleband, vreselijk!


Ik heb vorig jaar een rokje gemaakt voor Sophie:

Het patroon was van Fleecefun. Erg leuk!

Het past haar nog prima!

Schattig hè, die pantoffeltjes er onder...

Ook bij ons staat de kerstboom ondertussen:

10 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

Een mooie kerstboom! Je rok is erg leuk. En het rokje van je dochter is goed gelukt. Wel fijn dat ze er nu nog steeds in past.

Je@net zei

Wat is de rok goed gelukt, Natalie. Staat je prima!
Rokje van Sophie is helemaal leuk, fijn dat het nog past. Leuke foto van haar trouwens....Isabel staat ook altijd zo voor de tv als er iets leuks op is ;o)
En wat een mooie grote kerstboom hebben jullie. Zo te zien is Sophie daar ook heel blij mee.
Nog een fijne avond!

Friemel En Tinus zei

Hij is erg goed gelukt je rok! En mooie boom ook. Zo schattig je dochter! Groetjes, Lotte

Julie Tucker-Wolek zei

Those skirts are gorgeous!!!!!!

Els04 zei

Geweldige rok!!!!

Katzje Delannoye zei

Wow Nathalie! ik sta elke keer weer verbaasd als ik hier kom kijken. Jammer dat je de "verkeerde" kant op verhuisd bent, anders had ik graag bij je in de leer gekomen.
Grtjs, Katrin

Thamar, zei

hoi hoi
nou daar mag je zeker trots op wezen . top. ik doe het je niet na. ik hou het maar bij papier.
leuke foto die bij de kerstboom.
gr en een fijn weekend Thamar

Tania zei

Wow, ik vind je rok prachtig!
Ben benieuwd naar e hele outfit.
Dat is het voordeel van rokjes hé, als ze wat korter worden, valt dat niet op.
Mijn jongens doen ook altijd een jaar langer met hun shorts dan met hun lange broeken.

Tilly zei

Wat een leuke rokken, en een grote ster bij de kerstboom.
Leuk blog heb je. Fijne feestdagen toegewenst.

Inge Roosen zei

haha, dat moet echt wel niet gemakkelijk zijn om u in allerlei bochten te wringen voor een foto te trekken maar het is u dan toch maar goed gelukt!
Naaiwonder komt er spontaan in mij op als ik zie wat jij gemaakt hebt! Chique, en uw dochtertje is helemaal om op te eten in dat rokje (uitdrukking van bij ons)