zondag 21 december 2014

Molentjes voor Sophie wordt het boerderijtje van Sophie!

Ben ondertussen ook nog eens hard aan het werk aan mijn eerste quiltje. Dit had als titel: Molentjes voor Sophie. Maar aangezien ik het paper piecen gevonden heb en daar behoorlijk mee aan de slag ben gegaan denk ik dat het tijd wordt voor een nieuwe titel. En dat wordt voorlopig:

Het boerderijtje van Sophie!



Met het paper piecen ben ik op de helft. Dus nog 6 blokjes te gaan. En van de molentjes "moet" ik er nog 14. Het schiet dus al op...

Fijne zondag allemaal!

10 opmerkingen:

Katrien zei

Snap je enthousiasme voor paper piecen, wat wordt dit een persoonlijke quilt zeg.
Ik hoop dat wij hier ook nog les in krijgen.
Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.

Je@net zei

Wow......dat ziet er al super gaaf uit, Natalie!

Julie Tucker-Wolek zei

These look amazing!!!!!!

Nina-hobbysite zei

Erg leuk zo'n boerderij! Ze zal straks wel alles benoemen. Gaaf hoor. Fijne feestdagen.

Friemel En Tinus zei

Het schiet inderdaad al aardig op. Het ziet er ontzettend leuk uit! Groetjes, Lotte

Els04 zei

Geweldig! Boerderijbeestjes zijn super! En die van jou zijn mooi!!!!!
Fijne feesten en een geweldig 2015!!! Liefs Els

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat ben jij een bezige bij .Dit ziet er zo mooi uit knap hoor. Fijne zondag verder

Tilly zei

Wat een leuke blokken zijn dit.
Fijne kerstdagen toegewenst.

Inge Roosen zei

Ziet er al zoooooooooooooooooooo goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat maar hey, doe maar rustig en laat u door mij vooral niet opjagen :-)

Hilde zei

Dat gaat ongetwijfeld een prachtige quilt worden! Ik kan zien dat jij heel nauwkeurig en fijn werkt, knap! En dat paper piecen lijkt mij een ingewikkelde techniek, eerlijk gezegd! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat (maar ik heb geduld, hoor! ;))