zaterdag 13 december 2014

Boerenwijffie en een HAED-update.

Boerenwijffie? Tja, een vrije vertaling van Farmers Wife. Oftewel mijn Farmers Wife Quilt. Ik heb ein-de-lijk de juiste stoffen gevonden voor dit mega-project! Weken heb ik allerlei webwinkels afgespeurd, zelfs al verschillende keren stoffen in een winkelmandje gedumpt om ze even later er net zo snel weer uit te halen. O twijfel twijfel. Misschien dat weegschaaltrekje in me? Maar het was het steeds nét niet. Tot ik bij Quiltpuzzel de perfecte stoffen vond!!!



Werd er meteen naar toe gezogen en werd er helemaal blij van: dit gaat het worden!
De lijn is uitgegeven door Moda en heet Fig Tree & Co - Mirabelle.
Afgelopen donderdag er maar meteen even heen gegaan, de winkel is in Eindhoven en is praktisch om de hoek vanuit Helmond.

O, mijn handen jeuken om er mee aan de slag te gaan!

De afgelopen paar weken ook behoorlijk aan mijn HAED gewerkt. Heerlijk om 's avonds bij te tv aan het werk te werken, zeker na een lange drukke werkdag.

Vorige keer:


En nu:
taaadaaa:


Verder heb ik hard gewerkt aan Molentjes voor Sophie, maar dat bewaar ik voor een andere post.

Iedereen een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

Je@net zei

Je bent inderdaad flink opgeschoten, Natalie. Wordt mooi!
En wat een prachtige kleuren heb je uitgezocht. Lijkt wel een paperpad met scrappapiertjes. Schitterend!

Journaal Rozendaal zei

De stofjes zijn prachtig!

Julie Tucker-Wolek zei

Looks great!!!!!

Nina-hobbysite zei

Mooie stogjes uitgekozen. Mooie update van je haed.

Els04 zei

Oh, beide worden zooo mooi! En wat heb jij een geduld! En wat een mooie naam heeft jouw papa :)

HaakBrei-n zei

Zo knap dat je aan zo'n enorm groot borduurwerk bent begonnen, en je gaat supersnel. En ben benieuwd naar je quilt! Liefs Chantal

Tania zei

Wat een prachtuge stofjes heb je uitgekozen! Het was het lange wachten en twijfelen zeker waard!

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat kan jij dit goed het ziet er zo strak uit. Knap knap knap. Ik heb toch wel een groot probleem ik mis namelijk geduld en dat moet je hier toch wel voor Hebben .
Fijne avond doegg

Katrien zei

Herkenbaar!! Ben ook een weegschaal, ben al weken aan het wikken en wegen voor tweede quilt stofjes :-)))