zondag 23 november 2014

Van alles wat.

Na een weekje radiostilte (nou ja, blogstilte dan) ben ik er weer!
We zijn lekker een weekje weg geweest, naar De Lommerbergen. Was ergens ook wel nodig, Marco heeft het enorm druk gehad op zijn werk. Ook zijn we niet echt weg geweest, dus een weekje gezinstijd was heel fijn. Ik heb alleen helemaal niet veel foto's gemaakt...

In ieder geval eentje van papa en Sophie samen met Bollo, de mascotte van het park:


Verder was er een speciale Sinterklaasbungalow! Sinterklaas had er een eigen slaapkamer, het grote boek lag op tafel, allerlei cadeautjes lagen te wachten in de woonkamer om naar de lieve kindjes te gaan, kortom: 1 groot feest!


Verder heb ik een update van beide HAED's:



Helaas is er bij de eerste nog niets te zien, dit zijn 600 zwarte kruisjes. Ik heb nog heel veel zwarte kruisjes te gaan...
De tweede schiet dan weer enorm op, denk dat het komt omdat er zo veel verschillende kleurtjes te zien zijn. Je ziet echt iets verschijnen. Ook is deze een heel stuk kleiner. Binnenkort meer!

7 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Looks like a fun time! I loveeeee the photos!!!!

Pauline zei

Knap hoor, die 2 Haeds, is altijd een flinke klus en een kwestie van doorzetten, het zal steeds leuker en mooier worden maar trek er gerust de tijd voor uit..

Els04 zei

Fijn!

Nina-hobbysite zei

Altijd lekker er even uit. En je ene HAED gaat hard.

Inge Roosen zei

Fijn dat jullie wat tijd samen hebben kunnen doorbrengen!
Was inderdaad effe zoeken bij het eerste borduurwerk, chance dat je gezegd hebt dat het zwarte steekjes waren :-)
Ben wel heel benieuwd naar wat het gaat worden en dat geldt ook voor het onderste borduurwerk want ik kan er nog niet echt iets van maken.

HaakBrei-n zei

Wat een gezellige foto's van jullie weekje weg. En ohhh je zou er scheel van worden al die zwarte kruisjes. Dat is een super groot project :-)) liefs Chantal

Thamar, zei

Zo dat zijn veeeeeeeeeeel kruisjes . Ik ben benieuwd wat voor moois dat wordt. Jij ben echt een bezige bij .jij kan geloof ik alles wel.
Topper .