donderdag 13 november 2014

"rugzak, rugzak, mooie dingen, gekke dingen, etc..." Oftewel Dora's rugzak!

De traktaties voor de kleine feestgasten zijn klaar! Gevuld met een sinterklaasspelletje of een kleursetje en een doosje rozijntjes.
En voor de allerkleinsten een extra Dorakoekje of een fruithapje.





Wat heb ik ervoor gebruikt:
Het patroon voor de rugzak, 50% verkleind
Paars katoen
Verschillende kleuren vilt

En natuurlijk de kleuren van Dora (roze/oranje) als aankleding. Ik heb tule gekocht bij de stoffenzaak, kost echt geen drol (zoals ze hier zeggen), 2,50 voor 0,5 X 3 meter... En dan heb ik nu nog een enorm stuk over ook. Denk dat ik die ga gebruiken voor de aankleding van de woonkamer, als extra naast de slingers.





8 opmerkingen:

Inge Roosen zei

wauw, die zijn prachtig geworden! Sophie mag zich gelukkig prijzen met een mama zoals jij.
wens haar van mij ook een gelukkige verjaardag :-)
grtjs
Inge

Els04 zei

Wat een feest!
Enne, fijn om te weten dat ik niet alleen ben met mijn wolken enzo ;)

Je@net zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit, Natalie. Ben benieuwd naar de reacties van alle kindjes!

Brenda zei

Wauw!! Wat een waanzinnig gave traktatie zeg!! Wat een klus ook trouwens ;) Maar wel supergaaf!

Nina-hobbysite zei

Leuke zakjes heb je gemaakt! Tule is altijd grappig spul.

miek zei

je hebt het echt heel leuk gemaakt voor de kinderen. dit zullen ze echt leuk gaan vinden.......
groetjs miek

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!! SOooooooooo cute!!!!!!!

Thamar, zei

Nou deze zijn echt goed gelukt. Maar wat een werk zEg om dit allemaal te maken.
Super