zondag 9 november 2014

Mijn eerste les paperpiecen!

Afgelopen quiltles had Marleen een verrassing voor me... Omdat we maar met twee "leerlingen" waren had ze een leuk idee voor me: een lesje paperpiecen. Nog nooit gedaan dus dat wilde ik wel eens proberen. Als patroon de voor Quilten voor beginners verplichte Cactus. Door velen blijkbaar vervloekt. Maar ik vond het mega leuk! Oftewel: I'm a fan... Ben zelfs al op Pinterest aan het speuren naar leuke patronen. Ik heb gelukkig ook verder niets te freubelen of zo, hahaha... Hoef bijvoorbeeld nog maar 13 rugzakjes in elkaar te zetten. Voor zaterdag. Appeltje eitje!

Dit is het resultaat:


Ik mag vanmiddag lekker (ahum) werken, gelukkig morgen vrij. Iedereen nog een hele fijne zondag,

Liefs Natalie


9 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Natalie,
Ja, het is erg leuk als je weet hoe je kunt paperpiecen. Zelf wil ik op die manier ook 'ooit' een log cabinquilt gaan maken. En er zin ook nog heel veel andere patronen mogelijk. Het voordeel is dat je er heel precies mee kunt werken. Veel plezier met al je plannen !

Tania zei

Jaaa, paper piecing is idd heel erg leuk! Ik ben ook fan!

Julie Tucker-Wolek zei

Looks WONDERFUL!!!!!

Nina-hobbysite zei

Paperpiecen heb ik zelf nog niet gedaan. Maar ziet er strak uit. Mooi hoor. Wat veel rugzakjes.

Je@net zei

Je lijkt me een bezig baasje, Natalie. Je eerste paperpiecing ziet e super leuk uit!
Werk ze vandaag!

Els04 zei

Chic! Nog veel plezier én succes!

Hilde zei

Ik heb even gegoogeld om te zien wat paperpiecen precies is, want ik ken het niet. Ik zag dat je er veel kanten mee uitkan en dat er veel mooie patronen te vinden zijn! Het lijkt me heel tof, zo'n quiltcursus volgen als jij nu volgt: je leert er heel veel van en het is fijn om dat samen met anderen te doen. Geniet ervan, ook van je vrije dag morgen! ;)
Groetjes en heel erg bedankt voor je lieve commentaren op mijn blog, Natalie!

Johanna zei

Dat is een leukerd, en vast genoeg inspiratie voor meer patronen op pinterest! Heel gaaf in ieder geval.
Succes met de rugzakjes!

Katrien zei

Woensdag mijn eerste quilt les. Zin in!
Ik lees dat jij het heel leuk vindt.