zondag 23 november 2014

Even alles omgooien...

2 posts vandaag... Ik wilde beide berichten apart posten omdat ze over 2 totaal verschillende dingen gaan.

De molentjes van Sophie gaan veranderen... Na mijn les paperpiecen ben ik op zoek gegaan naar allerlei mooie patronen. En speurend op pinterest kwam ik een geweldig patroon tegen bij Wilma Karels:



Deze vond ik zooo leuk, daar moest ik mee aan de slag!
Eigenlijk wilde ik de patroontjes in de rand verwerken. Maar na het maken van het eerste blokje en deze naast de blokken van de molentjes gelegd te hebben heb ik mijn oorspronkelijke idee aangepast. Ik heb de grote blokken een heel stuk verkleind, zodat ze nu even groot zijn als de blokjes van de boerderij. Heb al 4 blokjes af zelfs, zo leuk vind ik het paper piecen...
Op naar de volgende blokjes!




Vinden jullie het iets? Ik heb gekozen de blokjes te maken in dezelfde kleurtjes. Vind het resultaat persoonlijk heel erg grappig.

Liefs, Natalie

15 opmerkingen:

Xstitch Judith zei

mooie blokken ♥

Julie Tucker-Wolek zei

They look AMAZING!!!!!!

Friemel En Tinus zei

O wow!! Echt heel erg mooi!!

Pauline zei

Wat een geweldig leuke wandlap! En jouw lapjes zien er ook heel goed uit.

Els04 zei

Knap!!! Ik hou van roze én beestjes dus :)

Je@net zei

Ooooh...wat leuk, Natalie. Wat zal dat straks een mooi geheel worden!

Tania zei

Oooh, wat mooie blokjes, je kleurtjes zijn echt erg mooi.

Nina-hobbysite zei

Wat een mooie blokken. Zo gecombineerd zien ze er super leuk uit!

Inge Roosen zei

Paper piecen?? Daar heb ik nu nog nooit van gehoord. Mooi wat je gemaakt hebt alleszins en de blokquiltjes(zeg je dat zo) vind ik heel aandoenlijk!!!

Journaal Rozendaal zei

Heel leuk zeg! Je hebt er echt een hele nieuwe hobby bij!

Katzje Delannoye zei

leuke blokken Natalie! en vrolijke kleurtjes ook

HaakBrei-n zei

Jeetje super , moest even goed kijken hoe je dit maakt, echt knap ik doe het je niet na. Liefs Chantal

Johanna zei

Dat wat wordt echt een super gave deken, en wat ben jij daar goed in!!!!!! Echt te knap!!

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat knap zeg wat zal dat gaaf zijn als het klaar is . Een prachtige deken.
Ik sluit mij helemaal aan bij de dames boven mij.
Fijn weekend Thamar

Katrien zei

Herkenbaar!! Net les twee van de basis cursus quilten achter de rug. Het krieblet enorm om naast het huiswerk nog een quilt te beginnen. Maar ik weet niet wat voor leuks er nog gaat komen!! Ik vind wat je nu hebt gemaakt ook geweldig!