donderdag 30 oktober 2014

WIP-jes

Oftewel: Work in Progress. Ja, ik ben er nog wel hoor. Ben zelfs met van alles bezig. Sophie wordt 19 november 2 en daar horen natuurlijk ook cadeautjes bij. Ik heb laatst het borduurwerkje van Hello Kitty gekocht, ik ben deze aan het maken. Kan het mooi worden opgehangen in haar kamertje!


Helaas kreeg ik de foto niet gedraaid gepost maar jullie zien vast wel hoe ver ik ben.

Sophie heeft op dit moment 2 favorieten: Hello Kitty en Dora. Als ze 1 van de 2 ergens ziet, of dit nu op de tv is of in de supermarkt wordt ze helemaal enthousiast en gaat heel hard roepen: Heeeeeeeeeeeeee. Best grappig maar in de supermarkt kijken ze toch een beetje raar als een peutertje in een winkelwagentje ineens tekeer gaat. Op de een of andere manier weet ze Dora te spotten in een heel rek: Dora worst, Dora koekjes, Dora boekjes: you name it, zij vindt het. Vandaar dat ik vrij snel het "thema" van haar feestje wist: Dora! Ik ben daarom begonnen met het maken van de presentjes voor de kindjes op haar feestje. Ik houd zelf niet zo van het "ach ja, zo gekocht en ze eten het toch in 1 keer op" idee van een snoepzak. Vorig jaar heb ik pietenzakjes gemaakt:


En deze keer heb ik gekozen voor Dora's rugzak. Gevuld met een klein cadeautje en iets lekkers. Ik kwam een mooie rugzak tegen op Pinterest, hij staat op haar blog. Ik heb het patroon met 50% verkleind en voilá: rugzak!


Mocht ik nog tijd overhebben (mmmm tijd, kun je dat ook kopen?) maak ik ook nog een grotere variant voor Sophie. Zo niet, krijgt ze er 1 van Sinterklaas, dat gaat vast wel lukken.

Ook nog even een update van mijn HAED:


Fijne dag,
liefs, Natalie



11 opmerkingen:

Je@net zei

Je bent er maar druk mee, Natalie. Ziet er allemaal super leuk uit. Succes met alle projecten en nog een fijne dag!

Nina-hobbysite zei

Je borduurwerk van kitty word leuk. Je gaat snel zeg. En je head is ook al groot stuk verder.

Nina-hobbysite zei

Je head en borduurwerk van kitty gaan hard. Leuk. Je bent echt altijd creatief bezig

Els04 zei

Wow! Dat wordt een geweldige verjaardag!!
Wat een mama!!!

Tania zei

Wat een leuk rugzakje!
Mijn kinderen waren vroeger ook enorme fan van Dora.
Op den duur kon ik geen 'op de kaart' meer horen ;-)
Maar het had ook wel zijn charmes, nu is het al Minecraft wat de klok slaagt.

Julie Tucker-Wolek zei

These all look fabulous! I loveeeeee the Hello Kitty and backpack!!!!!

Annemieke Jacobs zei

Leuk weer. Goed idee van die pietenzakjes

Katz zei

Ongelooflijk Nathalie aan wat een tempo jij gaat. Prachtige borduurwerkjes'

Thamar, zei

Mens mens mens wat ben je er weer druk mee. En wat kan jij mooi borduren gaaf hoor. Sophie heeft een zeer mooie traktatie.
Fijn weekend
Thamar

miek zei

je bent ongelooflijke creatief Nathalie!
al die ideeen die je omzet in de praktijk, super!
groetjes miek

Johanna zei

Schattig die pietenzakjes! Je hebt me op een idee gebracht :D