dinsdag 23 september 2014

Klaar!

Na het rokje voor mijn kleine meis heb ik vandaag ook maar meteen het hesje gemaakt! Ik heb deze én volgende week lekker vakantie, dus als Sophie een slaapje doet heb ik lekker tijd om aan de slag te gaan!



En dit is nu de eindstand:
3 pakjes voor 3 lieve kindjes! Links voor Indy, in het midden voor Sophie en rechts voor Ryan:



Het is een hele waslijn zo...

Gisteren mijn tweede les gehad. Viel niet bepaald mee met alle tandpijn, maar was weer heel leuk om mee te maken. We hebben gisteren mallen gemaakt voor de te maken quilt en daarna meteen aan de slag gegaan met knippen. Op naar het eerste blok van Molentjes voor Sophie! In de volgende post zal ik daar weer wat van laten zien.

Liefs, Natalie

4 opmerkingen:

Hilde zei

Geniet van je vakantie, Natalie! Het pietenpakje is supermooi!

Tania zei

Wat een schattige waslijn!

miek zei

oh wat ziet dat er leuk uit. super gemaakt! het ziet er ook grappig uit zo naast elkaar hangend hahaha
succes met patchwork en quilten!
groetjes miek

Katzje Delannoye zei

oh, wat zien die er beeldig uit! ik ben al benieuwd om SoPietje erin te zien rondlopen ;)
Grtjs, Katrin