zondag 14 september 2014

Een update

Hebben jullie ook dat probleem? Te veel leuke dingen te doen en te weinig tijd? Daar heb ik op dit moment "last" van. Ik wil heel graag het Woezel en Pip werk afmaken vóór ik aan mijn HAED mag beginnen van mezelf. Dus dat wil ik dan ook snel doen. Maar ik wil ook graag verder met alle pietenoutfitjes, zodat mijn naaimachine snel schoongemaakt kan worden als alles af is. En mijn boek wil ik ook uitlezen. Bedenk me nu dat ik net alleen het woord wil heb gebruikt en niet het woord moet. En dat is alweer een hele mijlpaal voor me!

Maar goed, tijd voor een update van Woezel en Pip:


De vorige update was:


Ben er bijna! Nog een paar letters, Pip moet nog verschijnen en dan is ie af!

En waar ben ik gebleven in het pietenpak avontuur?
Gisteren begonnen aan het eerste giletje voor de dames.

En verder heb ik voor Indy's little Baby Born een mini pietenpakje gemaakt! Was nog een heel gezoek... Er zijn veel patronen voor de grote Baby Born te vinden op internet, maar niet voor de kleine variant van 32 cm. Zelfs een internetwinkel gemaild die patronen hadden voor de grote, maar alleen kant en klare kleertjes voor de kleine pop of ik misschien een patroon van haar kon kopen voor de kleine versie maar daar begon ze niet aan. Kon gewoon de kleertjes kopen. Nee dus. Uiteindelijk een patroontje gevonden op Wollyonline.

Met een beetje creativiteit en aanpassing is dit het geworden:


Iedereen een fijne zondag nog!

7 opmerkingen:

Tania zei

Jaja, tijd, tijd,tijd!
Iets wat we allemaal ontbreken denk ik.
Veel succes met al je projecten.

Nina-hobbysite zei

Haha, ik herken dat helemaal nog zoveel te doen. Zoveel leuke dingen zoveel ideeën. Je borduurwerk schiet wel lekker op. En nog een leuk pietenpak.
Ben ook benieuwd naar je HAED.

HaakBrei-n zei

Zo herkenbaar dat je aan veel dingen bezig bent en dan alweer in je hoofd met het volgende project zit. Het Woezel en Pip werk is in ieder geval bijna af, heel erg leuk geworden. X Chantal

Julie Tucker-Wolek zei

Time is usually our enemy!! LOL!! I can totally relate!!!

Je@net zei

Oh wat schiet je al lekker op met je borduurwerk, Natalie.
En dat poppenpietenpakje, zóóóóó super cute. Knap gedaan, hoor!

miek zei

waarom begin je niet aan je Head? het is zo veel werk, dat ga je toch niet in een keer afmaken, toch? ik zou het echt doen, tenzij je natuurlijk gek van jezelf wordt met al die projecten, maar dan heb ik wel een tip. verberg sommige dan maar een tijdje hahahahaa.
Ik vind het pietenpak voor de pop zo`n leuk idee.........en is leuk geworden.
groetjes miek

Annemieke Jacobs zei

Oh wat een snoepig pakje. Heel leuk. En tijd.... Wij zijn toch allemaal superwomen ;-)