maandag 22 september 2014

Een rokje voor mijn kleine SoPietje

Nou kreeg ik ook ineens het idee om voor alle kindjes een andere outfit te maken... Dus eentje voor Indy, eentje voor Ryan en eentje voor Sophie. Nu hebben jullie die van Ryan al gezien, evenals het rokje voor Indy. Het gilet is ook al af voor mijn lieve nichtje:


Zo ziet haar pietenpak eruit:


Dus iets anders voor Sophie. Hmmm, eerst maar eens mijn Knippies doornemen. In de knippie van januari 2014 kwam ik een veelbelovend rokje tegen:

Met dat rokje kon ik wel iets! In dit geval weer met het velours de panne, gekocht bij Modestoffen Online.


Zoals te zien is zijn de foto's stukken beter van kwaliteit! De Nikon is weer terug, die was bij mijn ouders tijdens de verhuizing. Ik moest me een paar weekjes behelpen met mijn kleine cameraatje, niet dat deze slechte foto's maakt maar je ziet wel een verschil.

Ik heb de tandarts overleefd vanochtend. 1 kies was even afzien, tijdens het boren bleef die gevoelig ondanks de verdoving. Op dit moment is de bovenkant nog behoorlijk verdoofd, merk wel dat het verdoofde gebied kleiner aan het worden is gelukkig. En vanavond weer naar de quiltcursus, heb er zin in!!



5 opmerkingen:

Inge Roosen zei

Wat ben jij goed bezig zeg met die pietenpakjes!
Auw en die tandartsbezoeken...daar zou ik zelfs geld voor geven om die te vermijden. Heb net hetzelfde voor gehad als jij. (op die kus ligt nu een voorlopige vulling) In oktober moet ik nog 3 keer en hopelijk ben ik er dan terug weer voor lang ervan af. Maar ja, dat passeert ook denk ik dan maar

Nina-hobbysite zei

Allemaal zwarte pieten straks. Succes bij quiltcursus. Hoop dat de je kies straks geen zeer meer doet.

Julie Tucker-Wolek zei

Looks amazing!!!!!

Tineke zei

Wat een schattige kleertjes heb je gemaakt! Sterkte met je kies.

Annemieke Jacobs zei

Wat leuk!