maandag 29 september 2014

Een heel fijn weekend!

Wat was het een lekker weekend! Het weer was perfect en dat voor eind september. Zaterdagmorgen begon mistig maar in demiddag kwam alles goed. Mijn schoonouders, zwager en schoonzus kwamen 's middags al om mijn verjaardag te vieren, we hebben heerlijk buiten geluncht en Sophie heeft lekker in de zandbak gespeeld. Ben ook super verwend door iedereen: veel bloemen, bolchrysanten en veel centjes voor allerlei creatieve ideeën. O ja, en van mijn BFF een high tea!

Gisteren was de eigenlijke dag: 36 jaar geleden verraste ik mijn ouders door 5,5 week te vroeg mezelf aan te kondigen. Aangezien ik het de dag ervoor al gevierd had wilde ik met mijn gezinnetje lekker naar de dierentuin. Daar hebben we afgesproken met broer, schoonzus en hun 2 kindjes om naar de diertjes te gaan kijken. Dierenrijk heeft als extra naam "Dé kinderdierentuin en dat klopt echt! Heel veel speeltuintjes, een klauterhelling, glijbanen en dat alles tussen allerlei verblijven in. Echt heel leuk! En dat allemaal op 10 minuutjes rijden van huis. We hebben dan ook sinds gisteren een jaarkaart, kunnen we heel vaak even naar de ijsberen en olifanten gaan kijken. Het was perfect allemaal!

De stokstaartjes stonden al op de uitkijk...

Je mag een aantal diertjes zelfs voeren! Indy en Sophie vinden het heel spannend.


Samen op de scooter.

Concentratie

De olifanten zijn op zoek naar lekkers.

De geiten zijn leuk!

Klauteren!

Sophie vindt springkussens geweldig!

Ons gezinnetje

's Avonds zijn Marco en ik lekker uit eten geweest, we zijn vandaag namelijk 2 jaar getrouwd!


10 opmerkingen:

Journaal Rozendaal zei

Dat ziet er vrolijk uit! Dubbel gefeliciteerd nog!

Julie Tucker-Wolek zei

Sounds like you had an amazing weekend!! LOVING the photos!!!!!

Pauline zei

Wat een mooie foto's! en natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Els04 zei

Fijn! Nog een proficiat en proficiat!!!

Tania zei

Een dubbele proficiat!

miek zei

fijn dat alles naar wens is verlopen, zelfs het weer! leuke foto`s zijn het.
groetjes miek

Nina-hobbysite zei

Dubbel gefeliciteerd! Wat een mooie jurk. En de dierentuin blijft altijd leuk.

Annemieke Jacobs zei

Van harte meis. Fijn dat je genoten hebt.

HaakBrei-n zei

Dubbel gefeliciteerd.. super feestig! mooie foto's ook, liefs Chantal

Johanna zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag én je trouwdag (mooie jurk!!!)
Die kleintjes vinden de dieren inderdaad het einde, leuk dat jullie zo dichtbij een dierentuin hebben :)