dinsdag 26 augustus 2014

Een nieuwe update

Het enige creatieve waar ik op dit moment mee bezig ben (en waar ik bij kan) is mijn borduurwerk van Woezel en Pip. Dus daar ga ik 's avonds mee aan de slag als ik tijd heb en geen zin heb in dozen uitpakken. Lekker voor de tv bezig zijn en te zien hoe het werk zich langzaam naar het einde begeeft. Als het af is laat ik het inlijsten en komt hij op Sophie's kamer te hangen.

De laatste keer:


En nu is de stand:


Het schiet dus enorm op! Ik ben nu met de laatste grote afbeelding bezig en daarna nog een paar letters en dan is ie af!

En dan is het tijd om te starten met mijn eerste HEAD... Staat voor Heaven and Earth Designs. Deze patronen zijn zó mooi... Ze lijken meer op echte afbeeldingen dan op borduurwerken! Ik weet nog niet zeker welk werk het gaat worden, heb op hun site een aantal (gratis) patronen gevonden waar ik mee aan de slag wil:




Welke vinden jullie het mooist?

8 opmerkingen:

Je@net zei

Je schiet zeker lekker op, Natalie. Wat zal dat straks leuk staan op de kamer van Sophie!
En wat een mooie afbeeldingen. Ben benieuwd welke het gaat worden. Ben blij dat ik niet hoef te kiezen. Vind ze alle drie prachtig!

Julie Tucker-Wolek zei

That looks ADORABLE!!! I love it!!!

Els04 zei

Lijkt me gigantisch onmogelijk moeilijk! Maar wel heel mooi :)

made by wendy zei

Oh ze zijn alle drie prachtig maar ik heb en lichte voorkeur voor de 2e!

Nina-hobbysite zei

Mooie update! De Haed's zijn erg mooi. Succces met kiezen

HaakBrei-n zei

Wauw je schiet zeker op met je Woezel en Pip borduurwerk, superleuk !
Liefs Chantal

Annie zei

Hello

Your stitching is lovely, very cute.
The HAED designs are really beautiful.
Happ stitching (:

Tania zei

Je borduurwerkje is superleuk!
Jammer genoeg wil blogger niet meewerken en kan ik je HEADs niet zien. Maar nu ben ik wel supernieuwsgierig natuurlijk!