zondag 20 juli 2014

Ryan is geboren!

En eindelijk kan ik laten zien waar ik nog meer mee bezig ben geweest de afgelopen tijd! Ik heb een hele lading maaksels nog niet kunnen showen...

Ryan is de jongste aanwinst van mijn broer Dennis en zijn vrouw Martina en broertje van Indy. Dus ik ben weer tante! En Sophie heeft er een neefje bij! Natuurlijk kon ik het niet laten een aantal cadeautjes te maken...

Allereerst heb ik een olifant gemaakt voor op de babykamer:



Verder heb ik een stoffen mandje gemaakt van denim en een geruit stofje:

Ik heb een hele makkelijke tutorial gevonden op pinterest

Echt heel simpel te maken. Ik had nog een stapeltje oude spijkerbroeken over die me véél te klein waren. Deze kwamen nu dus goed van pas!

Verder met de Wee Wee Wigwam, oftewel de de Pipi tipi... Als geintje bedoeld voor met name broerlief. Het is om te voorkomen dat hij nat geplast wordt bij het verschonen van de luier... Supergrappig om te zien en erg snel te maken. Heb een fijne en duidelijke tutorial gevonden op Make it and Love it



Op het volgende cadeau ben ik heel erg trots! Ik zag op pinterest zo'n schattige rompertjes met strik, stropdas en giletjes.
Hieronder een paar schattige voorbeelden:


Ik vond een hele duidelijke tutorial van het eerste voorbeeld hier.
Ik had nog een oude spijkerjurk liggen die perfect was voor zo'n superschattig giletje.

Ik ben echt heel blij met het eindresultaat! Het rompertje komt van de Zeeman, het giletje is dus van die oude spijkerjurk, het is gevoerd met stof die ik over had van de olifant en als kers op de taart een mooi knoopje met een vleugje vintage. Zo'n knoopjes zaten ook op het jasje dat ik als kind aangehad heb...

12 opmerkingen:

wendy blomme zei

Schoon! En een dikke proficiat! Ook aan de mama en papa!

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe neefje. Super leuk nieuws!
En wat een mooie spulletjes heb je gemaakt. Echt heel gaaf, joh! Dat olifantje is zóóóóóó super cute. En dat rompertje, wat ontzettend schattig is dat!
En nu maar genieten van deze nieuwe aanwinst in de familie!

HaakBrei-n zei

Gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Wauw je hebt idd heel veel te showen. Ohhh echt allemaal superleuk. Maar die rompertjes spannen de kroon. Enne die tasjes van spijkerstof ga ik eens opzoeken op pinterest. Deze zijn erg leuk. En het olifantje echt "te lief". En de "tipi" haha hoe kon je erop! Liefs van Chantal. Ik weet zeker dat ze er superblij mee zijn.

Nina-hobbysite zei

Wat een leuke dingen gemaakt. Vooral het rompertje.

martine zei

proficiat!!!!!

Pauline zei

Ontzettend leuk en origineel allemaal!

Journaal Rozendaal zei

Gefeliciteerd! Wat een ontzettende mooie en leuke cadeautjes. Ik ben helemaal weg van het olifantje en het rompertje, geweldig!

Brenda zei

Superleuk al die dingetjes die je gemaakt hebt!! Het rompertje is echt té schattig! Olifantje vind ik ook top!

Tania zei

Oooohh, wat een superschattige spulletjes! Dikke proficiat tante!

Hilde zei

Waauw Natalie, dit zijn stuk voor stuk erg mooie, leuke kadootjes! Proficiat met je pasgeboren neefje!

Patricia zei

Proficiat met je neefje. En ik vind dat je erg leuke spulletjes voor hem gemaakt hebt !

Viv zei

Echt geweldig, Natalie! Hier kun je zo trots op zijn, echt super mooi wat je hebt gemaakt!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Ryan :)

Liefs Viv