dinsdag 15 juli 2014

Marjolein Bastin

Bij het inpakken van mijn borduurspullen kwam ik een verrassing tegen... Ongeveer 7 jaar geleden heb ik een werk helemaal afgemaakt, namelijk de 4 jaargetijden van Marjolein Bastin. Wat was dat een leuk werk om te maken! Marco vond het een mooi werk dus ik denk dat ik deze in ga laten lijsten om hem vervolgens in onze nieuwe slaapkamer te hangen.


Lente:

Zomer:

Herfst:

Winter:


Pfff... dat inpakken... Ik heb echt te veel freubelspullen.... Geloof dat ik al op 20 dozen zit... Gelukkig ben ik bijna klaar daarmee, op naar de volgende ruimte!



Gisteren trouwens weer een mijlpaal gehaald in mijn reis naar genezing. (Voor mijn nieuwe lezers, ik ben door een zware depressie gereisd.) Ik ben voor het laatst naar de psychiater geweest! Hij en ik waren allebei enorm tevreden zoals het nu gaat, ik voel me door de door hem ingestelde medicatie na ruim 1,5 jaar weer mezelf. Dus zoals ik was voor de ellende allemaal begon. Gaandeweg bleek dat depressies bij mij altijd op de loer zullen liggen, de medicatie die ik nu slik zorgen ervoor dat deze zo min mogelijk hun gang kunnen gaan in mijn leven. En dat is natuurlijk ook de bedoeling! Ik heb een mooi leven met een liefhebbende man, een superdochter, een fijne familie en ik heb het enorm naar mijn zin op mijn werk (komt ook omdat ik superleuke collega's heb). En natuurlijk niet te vergeten mijn hobby's, mijn blog en alle lieve reacties die ik van jullie krijg!!!

9 opmerkingen:

Hilde zei

Waauw, Natalie, dat klinkt inderdaad als een mijlpaal, je bent goed bezig! Ik kan mij voorstellen dat het een moeilijke tijd was die nu achter je ligt. Fijn dat je dat op je blog met ons deelt. Bij deze geef ik jou een hele dikke virtuele knuffel, je bent top! Ik vind jouw vier seizoenen borduurwerk heel mooi, ik heb altijd al van de tekeningen van Marjolein Bastin gehouden.
Lieve groet!

Pauline zei

Fijn dat het weer de goede kant op gaat! En wat een prachtig borduurwerk, dat verdient zeker een mooie lijst en een goede plaats aan de muur!

Je@net zei

Wat fijn dat het nu weer zo goed met je gaat, Natalie. Zo'n laatste bezoek is dan echt een mijlpaal waarmee je een moeilijke periode af kunt sluiten!
En wat een prachtig borduurwerk. Jeetje, wat zal je daar een poos mee bezig geweest zijn.
Dat verdient inderdaad een mooi plekje aan de muur!
Nog een fijne avond!

Nina-hobbysite zei

Mooi borduurwerk. Echt inlijsten en ophangen. Zonde anders. Blij dat het goed met je gaat.

Tania zei

Fijn te lezen dat je een moeilijke periode positief kunt afsluiten. De tekening erbij is echt prachtig.
Ook je Marjolein Bastin werk ik erg mooi, zeker een plekje in huis waard!

Julie Tucker-Wolek zei

This is gorgeous!!!! I love it!!

HaakBrei-n zei

Super fijn dat het goed met je gaat, wat een mooi borduurwerk, zeker inlijsten, zonde als je dat niet doet. En nog heel veel succes met inpakken. En je moet zomaar denken: hobbyspullen heb je nooit genoeg!!;-) X Chantal

Patricia zei

Wat fijn dat het nu weer zo goed met je gaat !
Ik wens je toe dat je het goed kunt vasthouden.
En dapper dat je het met ons deelt.

En je borduurwerk is zeker mooi: de cyclus van het leven staat er ook zo mooi op !
Maar dat geldt ook voor een mensenleven.
Lente is een fris, nieuw begin, zomer is wasdom, herfst is nadenken, winter is pas op de plaats, er lijkt dan stilstand maar ondertussen is dit de tijd waaruit een nieuwe groei weer kan ontstaan.
En dan begint het weer opnieuw.

Viv zei

Wat super om te lezen dat het zo goed met je gaat! Daar ben ik echt blij om.
En je borduurwerk is ook prachtig, wat een werk moet dat geweest zijn!

Groetjes Viv