donderdag 31 juli 2014

I love to read!

Ik snap soms zelf niet waar ik tijd vandaan moet halen om creatief bezig te zijn. Lukt ook niet altijd. Maar waar ik altijd even tijd voor maak is lezen. Meestal in bed. Soms maar een paar bladzijdes, soms een half uurtje maar iedere avond even lezen. Om mijn hoofd leeg te maken (en dat is echt nodig met alle perikelen rondom de verhuizing), om lekker even in het boek te "kruipen". Heerlijk!



Ik heb net deel vier van Game of Thrones uit. Om vervolgens gewoon weer lekker bij deel 1 te beginnen... Ik heb de 4 delen achter elkaar gelezen en ik wil door ze de tweede keer te lezen weer opnieuw kennismaken met alle personages. Ook heb ik de neiging te snel te lezen waardoor ik sommige dingen gewoon mis. Door het nogmaals lezen kom je toch weer andere lagen tegen in een boek zoals de delen van GoT. Ik heb zelfs niet achterin gekeken voor het einde, wat heeeeeeel erg knap is van me! Ik lees niet altijd een boek meerdere keren. Okay, ik heb Harry Potter (ja, durf er best voor uit te komen!) zowel in het Nederlands als in het Engels gelezen. Ik vond de Engelse versie beter. Op mijn wensenlijst staat ook de Engelse versie van Game of Thrones, denk dat ik die maar eens op mijn verjaardagslijstje ga plaatsen. Of van Sinterklaas, wie weet denkt de goedheiligman aan me dit jaar... En als de goede man in een gulle bui is: graag ook de DVD's van GoT..... Ik ben echt heel lief geweest dit jaar (tot nu toe dan, kan nog niets beloven ;)...). Denk wel dat het duidelijk is dat ik een fan ben!

6 opmerkingen:

Je@net zei

O ja, lezen.....heerlijk!
Sinds de dag dat ik heb leren lezen, heb ik me ook nooit meer verveeld :o)

wendy blomme zei

Hier ook een leesfan! Al zal ik niet snel een boek herlezen...

Tania zei

Ik heb vorige week het vijfde en dus voorlopig laatste deel van GoT uitgelezen.
Maar ik zou niet opnieuw willen beginnen.
De serie zien we elk seizoen wel helemaal terug van het begin, voor het nieuwe seizoen uitkomt ;-)

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeee that quote!!!!

Els04 zei

Ik ken dat, hoe beter het boek hoe sneller ik g/wil lezen en dan is het best om het nog eens opnieuw te lezen...

Viv zei

Heerlijk he, jezelf kunnen verliezen in een boek.
Mijn moeder is begonnen in GOT maar die is afgehaakt met al die personages, Ivo heeft de dvd`s maar ook daar heb ik niet meegekeken.
Wie weet begin ik er toch een keer aan als ik wat meer uitgerust ben ;)