zaterdag 5 juli 2014

Het grote shoppen...

En dan komt de sleuteloverdracht iedere dag een stukje dichterbij... En we moeten nog veel doen en uitzoeken. Afgelopen donderdag zijn mams, ik en Sophie samen op pad gegaan. De drie meisjes hebben eerst Ikea onveilig gemaakt! Natuurlijk begonnen met koffie en iets lekkers. Ben ondertussen al 2,1 kg kwijt dus dat kon best.



Daarna hebben we met name gekeken, oa naar rolgordijnen en lampenkappen.



Natuurlijk kom je altijd van alles tegen, waaronder

En dan natuurlijk nummer 1, het bloemenlampje.
Ook:

Allebei voor Sophie's nieuwe kamer. De muren krijgen daar een zachtroze kleur. Verder heb ik een hele leuke hanglamp gevonden op internet bij Engeltjes en draakjes:


Verder maar weer op de plaatselijke meubelboulevard...
Ik wilde voornamelijk inspiratie opdoen. Hoe gaan we ons nieuwe huisje inrichten met accessoires en kleuren?
Heb in ieder geval een aantal mooie dingen gezien:

(kreeg de foto niet gedraaid...)

En vandaag naar de megabouwmarkt, op zoek naar een tegelvloer. We wisten na een weekje bijna iedere avond zoeken wel welke kleur het moest worden: antraciet. Niet heel erg prijzig ook. Het liefst 30 x 60 of 60 x 60. Dus op pad maar weer.
We hebben gevonden wat we wilden hebben:

Meteen maar even geregeld dat ze alles thuis komen bezorgen: 35 pakken tegels a 24 kilo, 7 zakken tegellijm a 25 kilo en 30 kilo voegmortel weegt ons toch net iets te veel!

Binnenkort op pad voor tapijt, muurverf en (rol)gordijnen.
En ook inpakken, inpakken, inpakken... Heb ondertussen 18 dozen ingepakt en ben er nog lang niet. Nog veel te doen dus.

Ook mijn verhuiskaartjes schieten enorm op, hoef er nog maar 15 en dan heb ik ze allemaal klaar.
Kan ik de laatste scrapspullen ook in een doos doen, helaas dus de komende tijd geen scrapsels te zien op mijn blog. En andere creatieve uitspattingen waarschijnlijk ook niet, op het cadeau na die ik in mijn vorige post al genoemd heb.

Rest me voor vandaag alleen nog een quote:

En werk hebben we nog genoeg, zowel in dit huis als in ons nieuwe huis. Maar ik kijk wel naar dat laatste uit. Het eerste wat minder, al dat inpakken... Zo kom je er echt achter dat je samen toch erg veel spullen hebt...

3 opmerkingen:

Brenda zei

Heel veel succes met de verhuizing&het klussen straks!!
Fijn weekend:)

Tania zei

Spannend én leuk, al die nieuwe spulletjes!
Volgend jaar is het onze beurt, kijk er al naar uit (behalve naar het in- en uitpakken)

Je@net zei

Pffff....een hele klus zo'n verhuizing! Maar dat shoppen klinkt dan opeens weer best aangenaam en jullie hebben al zoveel mooie dingen gezien en gekocht. Prachtige tegels, joh.
En al 2 kilo eraf! Super goed, Natalie!
Nog een fijn weekend!