donderdag 10 juli 2014

Draadjes

Wat een slecht weer is het de afgelopen dagen geweest... 2 dagen met alleen maar regen en verplicht binnen blijven voor Sophie. Maar zoals Johan Cruijff zegt: "ieder nadeel heb zijn voordeel". Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik dit:

Mooi hoe alle spinnenwebben er uitzien met die minidruppels als versiering. Wat me ook opvalt is dat we ontzettend creatieve spinnetjes hebben als tuingasten!

Dankzij de wedstrijden van de afgelopen dagen ook druk bezig geweest met mijn borduurwerk. Helaas is na Belgiƫ ook Nederland uitgeschakeld voor de wereldtitel. Wat jammer! De wedstrijden duurden ook behoorlijk lang... Ik ben de afgelopen week eens flink aan de gang gegaan met Woezel en Pip. De laatste keer was ik hier gebleven:

En dit was vanochtend de stand:

Ben al ver over de helft! Nog 1 grote woezel en pip, de buurtpoes en een aantal letters te gaan. En dan inlijsten en op Sophies kamer hangen. Benieuwd wanneer ik hem af heb... Maar het schiet in ieder geval ineens behoorlijk op. De letters gaan overigens heel snel, gisteravond de R en de S geborduurd! Misschien vanavond een begin maken aan de Q.

En verder ben ik natuurlijk heel druk met de verhuizing. Zaterdag weer op pad, deze keer voor vloerbedekking... Hebben het er maar druk mee!

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat wordt je borduurwerk mooi, Natalie. Leuke afbeelding ook van Woezel en Pip.
Na twee dagen regen hier ook eindelijk weer zon. Net al lekker wezen fietsen met Isabel!

HaakBrei-n zei

Wat gaaf zeg die spinnewebben! En je borduursel gaat goed zeg:-). Blijf je in Belgie wonen of kom je naar Nederland? X Chantal

Natalie zei

@Chantal: We verhuizen terug naar Nederland! Dank jullie wel voor de mooie commentaren!

Nina-hobbysite zei

Je borduurwerk wordt mooi. Wat een griezelige tuin. Succes met verhuizen

Julie Tucker-Wolek zei

Your embroidery project is ADORABLE!!!!!

Annemieke Jacobs zei

Dat schiet aardig op. En al die spinnen!

Inge Roosen zei

Hier hebben we er een week van regen opzitten, ben dus blij dat vandaag eindelijk het zonnetje wat schijnt. Kan me voorstellen dat je druk bent met de nakende verhuizing, maar dat geeft toch een positieve energie als je weet waar je het voor doet. Zeg al 2.5 kg dat is goed!!! Die zijn er toch al maar mooi vanaf. Proficiat. Ik zou zeggen, nog veel sleurwerk, dat helpt altijd bij afvallen :-)

Pauline zei

Wat word dit al leuk!

Viv zei

Dat schiet al goed op zeg! Wordt erg leuk :)
Veel suc6 met de verhuizing.

Groetjes Viv