dinsdag 10 juni 2014

Eindelijk...

De tas is EIN-DE-LIJK af... Ben er in januari aan begonnen en gisteravond de tas afgemaakt. Dus het werd echt tijd!
De zak aan de voorkant had ik in januari al af, evenals de buitentas. Alleen de binnenkant en de hengsels moesten nog. Maar op de een of andere manier kwamen er allerlei projecten tussen en uiteindelijk belandde hij tussen een hele stapel stoffen toen ik op ben gaan ruimen. Om vervolgens weer gevonden te worden. Nu moest hij ├ęcht af!!!



Het stofje met de rozen heb ik al 4 jaar liggen, gevonden op de markt. Vond het toen zo schattig dat ik het niet kon laten liggen. Niet dat ik toen een naaimachine had... Maar wilde er bloemen mee maken voor op layouts. Verder rode stof gebruikt en denim stof. En natuurlijk mijn gepunnikte bloemen in de kleuren van het stofje. Gek eigenlijk, punniken klinkt zo oubollig maar is heel rustgevend om te doen en je kunt er echt kunstwerkjes mee maken of dingen versieren zoals vaasjes, flessen of bloempotjes.

Met het fotograferen van de tas deze even op de grond gelegd, prompt kwam Sophie aanlopen om vervolgens toch een klein beetje op de foto te verschijnen. Klein boefje!


9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gave tas, Natalie, vind 'm helemaal geweldig.
En wat een leuk idee die gepunnikte bloemen. TOP!
Leuke foto van Sophie ook :o)

Brenda zei

wat een supergave tas!!!

Julie Tucker-Wolek zei

Wow wow wow wow!! This is gorgeous!!!!!!!!

Pauline zei

Wat een mooie tas is het geworden!

Chantal van HaakBrei-n zei

Wat een gave tas, goed idee zo met de gepunnikte bloemen. I love this bag!:-)
Liefs Chantal

Nina-hobbysite zei

Erg mooie tas. De gepunnikte bloemen zijn ook erg leuk!

Tania zei

Wat een leuke tas.
Soms kun je dat hebben, dat je zo een leuk stofje tegenkomt, maar nog niet weet voor wat.
Komt altijd van pas.

wendy blomme zei

Zo'n leuke tas! Een Sophie ziet er een schatje uit...

Viv zei

Wat een leuke foto van Sophie! Dat staartje staat enig.
Je tas vind ik helemaal geweldig, echt knap dat je dit in elkaar kunt zetten.

Groetjes Viv