dinsdag 3 juni 2014

Een speciale Dare bij Dutch Dares.

De ladies van Dutch Dares zijn uitgekozen door Cards en Scraps om hun werk in het magazine te tonen, wat een eer!!! Ze zijn dan ook zo inspirerend en maken supermooie dingen dus is het zeker verdiend! Buiten deze grote eer hebben ze ook een speciale Dare. Het thema is "grid", oftewel rooster. Nou ken ik grid met name als de startopstelling bij de Formule 1 of bij andere race wedstrijden, maar dat leek me te vergezocht. Leuker lijkt het me om op dat rooster verder te borduren.

Ik zag begin van de week bij Creative Scrappers een hele mooie sketch die echt perfect was voor het thema!



En dit heb ik ervan gemaakt:



2 lieve nichtjes die graag samen spelen, deze keer bij oma. Die geniet met volle teugen van Sophie en Indy!!!

13 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

This is gorgeous! LOVING the colors, the grid pattern and the stitching!!!

Je@net zei

Wat een gave lo, Natalie.
Een heel mooie uitwerking van de schets. Top gedaan!

mijn bolletje ✄ wol zei

wat een mooie blogje ik kwam u tegen via andere haaksters ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes

Johanna zei

Mooie layout, al die stiksels zijn echt gaaf!

Annemieke Jacobs zei

Wat ben je daar toch goed in!

Petra zei

Wat leuk dat je meedoet aan de Dutch Dares / Cards&Scrap uitdaging met deze mooie layout!!

Brigitte Peetermans zei

Mooi gedaan!
En die opa heeft maar geluk met zo twee schatjes van kleindochters.
zo te zien, schelen ze niet veel in leeftijd, of toch?

Hilde zei

Heel knap gemaakt met die stiksels!

Inge Roosen zei

super mooi, daar word een mens vrolijk van, en zo fijn afgewerkt ook!

Caroli Schulz zei

Love all the stiching in this layout, and the combination of colors and patterns is fabulous <3

Thank you for playing along with us at Creative Scrapppers!

Cynthia van der Wilk zei

Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares grid challenge. Wat een leuke layout zeg.

Viv zei

Oh geweldig deze layout! Wat lijkt me dat leuk zo`n nichtje van dezelfde leeftijd!
Fenne heeft echt alleen maar neefjes en nu een broertje op komst :)
Bedankt voor het meedoen bij DD!

Groetjes Viv

Dutch Dares Design Team zei

Wat een leuke layout heb je gemaakt, Natalie!
Dankjewel voor het meedoen met onze dare èn dankjewel voor je lieve woorden over Dutch Dares!

XXXJenneke