dinsdag 17 juni 2014

Een paar snelle kaartjes

Voor ik mijn snelle kaartjes laat zien wil ik eerst graag iedereen bedanken voor de lieve, mooie, inspirerende en steun gevende berichtjes die jullie op mijn vorige post achtergelaten hebben!!! Zo mooi en motiverend!

Een kleine update: ik houd het tot nu toe erg goed vol. Merk wel dat ik een emo-eter was die de hele dag foute dingen snaaide. Als ik op dit moment langs het kastje loop waar alle lekkers liggen merk ik dat ik uit reflex iets wil pakken. Maar dat mag natuurlijk niet van mezelf. Zen....... Maar verder gaat het super tot nu. Heb me vanochtend heel stiekem gewogen (mag eigenlijk donderdag pas) en ik ben al behoorlijk wat kwijt! Yay!!! Dat werkt extra motiverend natuurlijk. In de volgende post onthul ik hoeveel er in 1 week af is...

En dan nu mijn snelle kaartjes. Heb er niet veel werk in gestoken, alleen die 3D-plaatjes op elkaar geplakt en er mooi dessinpapier bij gezocht. Hier en daar een lintje en natuurlijk een tekst en klaar! Het zijn tenslotte kaartjes voor een geldcadeau, tenminste daar ga ik ze voor gebruiken. O ja, en eentje voor een nieuw huis.



Zie nu pas dat de letter stickertjes een beetje spiegelen, oeps.

Ik kwam op Pinterest een hele leuke en toepasselijke quote tegen op Pinterest die deze weken heel toepasselijk is.

Voor mijn Belgische volgers: alsjeblieft de oranjekoorts vervangen door Rode Duivelkoorts!! Ik ben als Nederbelg voor beide ploegen, ik hoop dat zowel Oranje als de Rode Duivels heel ver gaan komen in dit toernooi!



7 opmerkingen:

Nina-hobbysite zei

De kaartjes zijn erg leuk geworden!

Je@net zei

Hoi Natalie, wat fijn dat het al zo goed gaat met afvallen. En nu volhouden, je kunt het!
Je kaartjes zijn weer helemaal leuk. Vrolijk en met leuke kleurtjes!
Fijne (voetbal)avond!

HaakBrei-n zei

Leuke kaartjes en je bent goed bezig met afvallen! Zorg er wel voor dat het geen obsessie wordt he? En gewoon wat minder in huis halen wat lekker is. En rijstwafels stillen ook de trek. Liefs Chantal

Julie Tucker-Wolek zei

These are beautiful! I loveeeeee the animals!!!!!!!

Johanna zei

Leuke vrolijke kaartjes!! En die Loesje is wel erg passend :) :)
Groetjes, Johanna

Hilde zei

Goed bezig, Natalie! Ik herken mijzelf helemaal in wat jij schrijft: ik ben ook zo'n emo-eter. Volhouden, hè! Mooie kaartjes!

Brigitte Peetermans zei

Die 3D-kaartjes om zelf te maken, heb ik ooit eens per ongeluk gekocht. Ik heb geen enkel idee hoe het in elkaar gezet moet worden.
Jij duidelijk wel.

Ik ben zonet ook je vorige bericht gaan lezen. Ik wens je veel succes bij het afvallen. Blijkbaar ben je al heel goed bezig, nog even....


Prettige zondag!

P.S. Zelf ben ik ook wat op mijn kilo's aan het letten en probeer ik vooral minder alcohol te drinken, maar als de Rode Duivels vandaag hun match winnen, drink ik er een lekker glaasje op. Jij moet dan sowieso met mij mee doen!