zondag 22 juni 2014

Een balletje geslagen

Allereerst GEFELICITEERD fans van de Rode Duivels!!! Het was wel echt op het nippertje, wat maakten ze het spannend...

Ik zou nog even vertellen wat ik al kwijt was qua gewicht: 900 gram! Das bijna een kilo!!!
Geeft een mens moed zeggen ze wel eens maar motiverend is het zeker.


Gisteren behoorlijk actief geweest. Vanuit onze personeelsvereniging werd er een golfclinic georganiseerd. En ik wilde wel eens weten wat Marco er zo leuk aan vindt dus heb ik me aangemeld. Het was een heel avontuur. Allereerst kregen we uitleg over het putten (dus de bal in het gaatje zien te krijgen) waarna we vervolgens zelf aan de gang mochten. Putten is zo makkelijk nog niet. Het lastige eraan is de snelheid proberen in te schatten: op de een of andere manier remde de bal zichzelf af of probeerde weg te rennen ;). Oftewel te zacht of te hard geslagen. Maar goed, leuk was het zeker. Toen een stapje verder: het afslaan. Eerst mochten we zelf aan de slag (what's in a name) zonder uitleg. De pollen vlogen ons om de oren en als er al een bal wegging was het meer stuiteren. Gaandeweg kregen we steeds meer tips en uitleg en uiteindelijk ging het iets minder slecht als in het begin. En ineens zei de golfleider: we gaan wat holes lopen. WAAAAAAT?!!!! Dat kunnen we toch helemaal niet??? Maar uiteindelijk ging het allemaal wel goed, ik kon het ineens eens stuk beter als tijdens het oefenen. Al met al hebben we een ontzettend leuke morgen gehad!

Zoals in mijn vorige post stond kom ik enorm veel leuke teksten en quotes tegen. Ik ga proberen er iedere week eentje te posten die slaat op mijn gemoedsrust of iets wat ik meegemaakt heb. Of die gewoon super grappig is.




2 opmerkingen:

Je@net zei

Goed bezig, Natalie. Dat stimuleert enorm, die eerste kilo ben je alvast mooi kwijt.
Klinkt leuk die golfclinic en meteen lekker in beweging geweest!
Gave quote trouwens :o)

Hilde zei

He, proficiat, Natalie, knap gedaan! Diëten in combinatie met meer sporten,zo zal je er wel geraken! Doorzetten, hè!
Groetjes,
Hilde