donderdag 12 juni 2014

De voorraad aanvullen...

In mijn "onweer" post had ik al 2 kaartjes laten zien. En ik heb er ondertussen alweer een aantal gemaakt. Mijn voorraad kaartjes was hard teruggelopen, tijd om deze aan te vullen!



Ik heb weer gebruik gemaakt van de voorgestanste 3D-vellen van de Action. Het papier is zowel van Kruidvat als van de Action. Omdat ik nog steeds niet bij alle scrapspullen kan (ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt, in het volgende huis krijg ik mijn eigen hobby- en naaikamer!) dus zijn het eenvoudige kaartjes geworden.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Natalie, en die plaatjes zijn zo lief!
Oooh...heerlijk een eigen hobbykamer, dat wordt genieten, joh!
Sinds de kinderen hier allemaal uit huis zijn, heb ik ook een eigen werkplek en daar geniet ik enorm van :o)
Nog een fijne dag!

Brenda zei

Wat een leuke en schattige kaartjes heb je gemaakt! En wat een heerlijk vooruitzicht, een eigen hobbykamer!! Ik heb er ook eentje en ik ben er nog altijd SUPERblij mee:) Je kunt gewoon al je rommeltjes laten liggen en verder freubelen wanneer je tijd hebt. Ik vind het ideaal!
Groetjes,
Brenda

Nina-hobbysite zei

Leuke kaarten. Wow, je eigen kamer dat is leuk!

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!!!!! These are sooooooooooo cute!! I love love love these!!!!!!