zondag 1 juni 2014

Broekje Roos 3024

Na een weekje radiostilte ben ik er weer! We zijn een weekje op vakantie geweest, naar Almere. Niet de meest voor de hand liggende plaats, ik weet het, maar daar wonen mijn schoonouders en aangezien die een weekje weg waren hebben wij gebruik gemaakt van hun appartement. Nu ze weer terug zijn, zijn wij ook weer thuis. Was erg lekker zo'n weekje er tussenuit. We hebben allerlei leuke dingen gedaan, we zijn onder andere naar Sprookjeswonderland geweest in Enkhuizen.



Sophie wilde de hele tijd lopen, erg knap voor zo'n klein meisje. En ze is totaal niet bang voor bokjes en geitjes, dook er meteen tussen en wilde de hele tijd aaien. Ik heb heel veel foto's gemaakt (tja, de scrapster in mij kwam duidelijk naar boven), maar sta er zelf ook een keertje op.

En dan nu het broekje! Het patroon is van Roos, nummer 3024.


Niet elk patroon vind ik mooi, maar deze was een 7/8e model en het leek me wel leuk voor warme dagen. Lekker met een t-shirtje en blote voetjes in het gras.

En dit is hem dan:


Mijn topmodel showt hem graag!


Het broekje is uitgebreid getest en is hurkproof, kruipproof en niet te lang. Geslaagde test en voor een eerste broekje zeer geslaagd. Het is voor mij voor het eerst dat ik een rits ingezet heb en ook paspels zijn nieuw voor me. Maar alleen dat blauw leek me zo saai... Dus fuchsiakleurig garen en dezelfde kleur paspelband gekozen voor net dat beetje extra.

Fijne zondag allemaal!

8 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Love love love the photos!! She is ADORABLE!!!!!!!!!!!!

Marjolein zei

Wat een lief broekje!

Marjolein zei

Wat een lief broekje!

Tania zei

Wat een leuk broekje, het zit haar als gegoten!

Viv zei

Ohh heerlijk zo`n weekje weg! Wat een leuke foto`s!
Je broekje is helemaal geslaagd, Sophie doet het al goed showen en wat een leuk truitje heeft ze aan.

Groetjes Viv

Chantal van HaakBrei-n zei

Wat lekker zo'n weekje, heerlijk
En het broekje is goed gelukt zeg, vooral het roze biesje, geweldig! en wat lijkt Sophie op jou zeg. X Chantal

Hilde zei

Wat heb jij een lief, mooi dochtertje en een echt lachebekje bovendien! Ik vind de broek die jij gemaakt hebt heel geslaagd en speelproof, dat is belangrijk!
Groetjes

wendy blomme zei

Leuke combinatie!