dinsdag 24 juni 2014

3 kaartjes en een hoop rommel

Allereerst meteen een excuus: als ik niet op je blog reageer is dat niet omdat ik je post niet leuk vind. Blogger heeft een probleem en ik kan mijn leeslijst niet geheel zien, wat inhoudt dat ik de laatste posts van jullie niet automatisch in beeld krijg. Dus sorry... Heb het probleem al bij google gemeld, hopelijk kunnen ze het snel oplossen!

Ik heb afgelopen weekend nog een paar kaartjes gemaakt. Ik had nieuwe voorgestanste 3D-afbeeldingen gevonden bij de Action, ik kon ze echt niet laten liggen! Het grote voordeel van die voorgestanste afbeeldingen is dat er geen gepriegel en geknip aan te pas komt, gewoon uitdrukken, opplakken en klaar is je plaatje! Ook vond ik ontzettend schattig papier, de voorjaarslijnen lagen er en die zagen er zo vrolijk uit! O als ik bij de kassa van de Action kom heb ik altijd meer in mijn mandje dan waar ik eigenlijk voor kwam, in dit geval tape en afwasmiddel.
Mijn handen jeukten afgelopen zondag aan de slag te gaan met mijn vondsten.



Mijn quote van vandaag:

Tja, als je alles binnen nu en 6 weken ingepakt moet hebben... Ben dus maar begonnen met mijn scrapspulletjes en naaispulletjes. Al laat ik dat laatste nog heel even staan, ben nog volop bezig met het cadeau voor mijn aanstaand neefje. Maar bij veel dingen waar ik de laatste tijd helemaal niet meer bij kon denk ik: o ja, die had ik ook nog... Zo kom je de leukste dingen weer tegen, twee keer zelfs. Bij het inpakken én bij het uitpakken. Ik heb me wel voorgenomen alles nu heel logisch in te richten zodat ik wat meer overzicht heb. En omdat ik mijn eigen kamertje heb hoef ik hierna ook niet meer te delen met logeerbed, was, strijkplank, kerstspullen en dergelijke. Onze garage is zeg maar onze zolder, alles wat niet nodig is staat daar opgeslagen... Inclusief ikzelf dus als ik creativiteit vol opborrelen...

5 opmerkingen:

Brenda zei

Oooh ik dacht al dat het aan mijn blog lag! Maar jij hebt het dus ook! Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt:)
Groetjes,Brenda

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Natalie.
Ja...balen is dat he! Hopelijk heeft Blogger de boel weer snel onder controle!

Julie Tucker-Wolek zei

These are soooooooo cute! LOVING the colors!!!!!!!

Annemieke Jacobs zei

Mooie kaartjes weer. Dat blogger ding is mij niet eens opgevallen. Oei!

Viv zei

Volgens mij heb ik iets gemist... in 6 weken inpakken en aanstaand neefje????
In elk geval suc6 met inpakken en weer hele leuke kaartjes deze keer!

Groetjes Viv