maandag 5 mei 2014

I did it!

Het is gelukt! Mijn eerste rits ingezet!
Zaterdag dacht ik: het moet er toch ééns van komen... Aangezien ik het toch wel heel eng vond heb ik eerst alles vastgespeld: de rits en het beleg links en rechts. Zag er goed uit. Ik had ineens meer vertrouwen dat het wel goed zou komen. Zondag aan de slag gegaan, ging allemaal goed, al ben ik niet voor de volle 100% tevreden, als ik een cijfer moet geven kom ik op een dikke 7. Niet slecht dus! Met het maken van de foto zag ik dat ik nog wat dingetjes vergeten was (laatste stiksel voorkant, zigzaggen van de naad binnenkant, heb ik net even gefikst.



Verder een kleine update van de mutsjes voor Malawi. Het is een enorm succes gebleken! Het doel was 2000 mutsjes gemaakt door de creatieve dames in Nederland. Nou heeft een vrouw in het Eindhovens Dagblad een stukje laten plaatsen en zijn de Brabantse vrouwen massaal aan de slag gegaan! Met als resultaat: alleen al in Brabant 5000 (!) mutsjes!!! Een super en hartverwarmend resultaat en ik ben erg blij dat ik mijn steentje bij heb kunnen dragen aan dit mooie doel!

6 opmerkingen:

Tania zei

Proficiat met je rits!

Nicole Claudia Blok zei

Wat een supergevoel is het als weer iets nieuws gelukt is.

Groetjes, Collie

Julie Tucker-Wolek zei

Good for you! That's awesome!!!

Chantal van HaakBrei-n zei

Een oud collegaatje heeft ook mutsjes voor Malawi gemaakt. Hihi
Top gedaan zomaar in een keer goed gelukt die rits. Ik vind het een 9 hoor, ik doe het je niet na.X Chantal

Viv zei

Wat goed van je Natalie! Binnenkort ben je een volleerd coupeuse! En dankjewel voor het delen van het kranten stukje, ik vind het zo geweldig deze hoeveelheid mutjes :)

GemaaktMetLiefde zei

Amai! Goed gedaan! En niet te streng zijn voor jezelf!