zondag 11 mei 2014

handboek knipmode

Een paar weken geleden heb ik, wat mij betreft, de naaiaankoop van het jaar gedaan!



Knipmode heeft haar beschrijvingen aangepast en verwijst voortdurend naar de site voor extra uitleg. En als extra tip dus dit handige handboek... En aangezien ik geen zin heb om met de laptop startklaar te zitten iedere keer als ik ga naaien toch maar besloten het boek aan te schaffen. En ik heb er absoluut geen spijt van! Alles staat duidelijk uitgelegd, van naden tot plooien en van patronen tot ritsen en alles daartussen. Ik heb het bijvoorbeeld al gebruikt voor extra info voor het inzetten van de rits van een paar blogs terug. En vandaag even gekeken hoe ik het beste plooien kan maken. En voor mensen die afvragen waarom ik dit nodig heb: ik heb geen naailes gehad maar leer alles al doende. Ik wil uiteindelijk wel starten met naailes maar aangezien we terug willen gaan naar Nederland lijkt het me handiger om te starten als we verhuisd zijn. Intussen dus mezelf lerend. Soms heel spannend, soms teleurstellend (want ik vond het resultaat niet zo mooi als ik gehoopt had) maar vaak super leuk!


2 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Sounds like a wonderful book!!!

Brigitte Peetermans zei

Heel herkenbaar.
Ik doe het ook allemaal zonder ooit naailes te hebben gehad.
Je kan dat trouwens als mooi excuus gebruiken voor imperfectie: "oh, dat? ja, dat heb ik nooit geleerd..."

Hoera voor de rits in je vorige blogpost!