donderdag 22 mei 2014

Dutch Dares 114: Selfie

Allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn jurk!

Op het Dutch Dares blog is een nieuwe Dare gepost met als opdracht: verwerk een selfie. Is natuurlijk een flinke hype, zelfs bij de Oscars een selfie en het is hét woord van 2013. Nou maak ik bijna nooit selfies, maar ik had toch een foto die aan de opdracht voldeed. Gemaakt 2 jaar geleden in Brussel op de Grote Markt op een koude avond in November. Ze zijn op de achtergrond zelfs de kerstboom op aan het bouwen. De selfie is gemaakt door Marco, die had langere armen ;).



Het is een hele leuke uitdaging en ook de sketch van deze maand is super (ben nog aan het broeden...) dus als het je leuk lijkt mee te doen: deze uitdaging loopt tot 18 juni.

Als klap op de vuurpijl hebben Sophie en ik ook nog eens gewonnen met ons schilderijtje!

Geweldig leuk, dank je wel lieve dames van Dutch Dares!!!


8 opmerkingen:

Viv zei

Wat een leuke en vrolijke layout, natalie!
Jullie liefde is er goed vanaf te zien ;)
En proficiat met jullie gewonnen rakje bij DD! Zeker verdiend!

Bedankt voor het meedoen met onze selfie dare.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke layout zeg. Bedankt weer voor het meedoen met de Dutch Dares selfie challenge.

Julie Tucker-Wolek zei

Gorgeous!! LOVING the colors!!!!

Thamar, zei

Hoi hoi
Nou wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog. Jou lo is ook erggggg leuk. Het is een leuke challenge . Fijn weekend 😊
Thamar

Annemieke Jacobs zei

Leuke foto. En wat leuk dat je gewonnen hebt! Gefeliciteerd!

Astrid zei

Leuk dat je mee hebt gedaan met DD!

Yvonne van den Berg zei

Wat een heerlijke 'selfie' layout! bedankt voor het meedoen met DD

Je@net zei

Kwam via Dutch Dares op je blog en wat een leuke layout heb je gemaakt, Natalie!
En wat een leuk en veelzijdig blog heb je.
Mijn complimenten voor de leuke tuniek die je laatst voor jezelf gemaakt hebt. Super knap, dat doe ik je niet na.
O ja en dan natuurlijk nog gefeliciteerd met het winnende schilderijtje van Sophie en jou!
Nog een fijne dag :o)