donderdag 10 april 2014

jurkje

Helaas nog niet helemaal af maar dankzij jullie mooie woorden (dank je wel daarvoor!) kon ik niet langer wachten om hem te showen!
Hoef alleen nog een zoompje in de mouwen te zetten en de onderkant om te zoomen, plus die ceintuur af te maken.
Het model is uit de extra bijlage van de Knipmode van maart:

Ik heb nu een maat 46 gekozen, en op de heup wat extra marge gemeten zodat het wat wijder zit op de probleemgebieden, lees mijn Mama-hips. Na de zwangerschap zijn daar de kilo's blijven zitten, zeker ook door het gebruik van medicijnen voor mijn depressie waardoor er zeker geen kilo's af zijn gegaan. Ook niet bijgekomen meer gelukkig...
De stof heb ik gevonden in de couponnenbak bij De Greef in Veldhoven.


Ik vind het een beetje zo'n vintage look hebben qua model en kleur, zeker met die bloem als versiering... Overigens gevonden bij de Zeeman. Het is een 3-in-1 bloem, je kunt hem als broche gebruiken, als haarclip en als haarelastiekje. Handig! Zoals te zien is heb ik de ceintuur even provisorisch vastgespeld, gewoon voor het plaatje.


Niet zo mooi...


De mouwen, mijn eerste poging! Very Happy!


labeltje van de Action, wil nog mijn "eigen" label

Nog een fotootje van mijn creatieve broedplaats, compleet met rommeltjes en wasgoed.




Gisteravond nog even gewerkt aan Woezel en Pip, mijn uurtje WIPW weer volbracht voor deze week.

Nogmaals bedankt voor alle leuke en lieve reacties,
Liefs, Natalie

7 opmerkingen:

Annemieke Jacobs zei

Leuk hoor. Nu nog een geposeerde foto ;-)

Annemieke Jacobs zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Annemieke Jacobs zei

Geen liebster award?

Natalie zei

Jawel, ben op dit moment aan het typen... Zie je blog, ik heb hem per ongeluk verwijderd :(((((.

Annemieke Jacobs zei

Het idee is dat je ook verder zoekt naar blogs doe je nog niet kent. Ik ken ze ook niet allemaal. Zo krijgen we allemaal erkenning voor onze mooie creaties en leren we elkaar kennen. Dus zoeken maar..... Kom je trouwens ook bij de sew be mommies op facebook?

Natalie zei

Gedeeltelijk gelukt! Mocht je zelf de antwoorden willen geven op mijn vragen, mag natuurlijk ook, ben zeer benieuwd!!

Chantal van HaakBrei-n zei

Wauw dat heb je snel voor elkaar, ik vind de jurk er ook vintage uitzien wel heel leuk geworden en die bloem maakt hem af. En je borduurwerkje maakt ook goede vorderingen. X Chantal