donderdag 3 april 2014

Fotomodel Sophie showt een poncho!

Vandaag heb ik, zoals beloofd, Sophie het ponchootje aangetrokken en er een paar foto's van gemaakt.



Verder ben ik gisteravond verder gegaan met het broekje. Ik ben zelfs over mijn paspelvrees gestapt en er paspelband in verwerkt...


Ik wilde het fuchsiakleurig paspel gebruiken bij het Dora-kussen, kreeg het toen gewoonweg niet voor elkaar... Heb het toen maar even gelaten, of beter gezegd opgegeven. Ik had voor het broekje het idee de kontzakjes (nou ja kont... ze heeft best kleine billetje ;)...) te versieren met het paspel, gisteren dacht ik ineens: heb nog zoveel stof over, ga het gewoon proberen. Als het mislukt knip ik gewoon nieuwe stukjes uit. Ben begonnen met de zakingangen, moest een paar keer opnieuw beginnen maar uiteindelijk lukte het! En ik was gisteravond zo trots op mezelf én op het resultaat! Dus ook maar meteen de bovenkanten van de kniestukjes versierd. Dat was weer even spannend, 1 x alles losgetornd en opnieuw gestikt, maar ook die lukten! Yay!!!!! Volgende stap is de onderkant van de kniestukken, binnenkort dus meer foto's!

6 opmerkingen:

Annemieke Jacobs zei

Wat een leuke poncho. En wat een haar heeft ze al! Mooi hoor

Natalie zei

Dank je! Ja, wat een bos hè... En terwijl het, toen ze 3 maanden was, bijna allemaal uitgevallen was.

Chantal van HaakBrei-n zei

Wat staat het poncho-tje haar goed en wat is het toch een lekker ding :-))

Viv zei

Wat enig die poncho, leuke foto`s van Sophie!
En wat goed dat je hebt doorgezet met het paspel. Ben benieuwd naar het resultaat!

miek zei

wat schattig die poncho, het staat haar goed. gelukkig wil ze hem ook dragen !
groetjes miek

Brigitte Peetermans zei

Wat een mooi meisje is jouw Sophie.

De poncho is supergoed gelukt. Hij staat haar beeldig. Ziet er ook lekker warm uit.