donderdag 17 april 2014

Dutch Dares schets #82; Vrolijk pasen opa en oma

Vandaag eindelijk weer tijd gehad om te scrappen! Kreeg spontaan zin toen ik de schets zag op het Dutch Dares blog:



Ik weet niet of het volgens de regels is, maar we hebben er met zijn tweetjes aangewerkt!!! Nou ja, een bijna 16 maanden oud meisje zal vast niet echt tellen toch??? Ik heb vanochtend namelijk met Sophie gekleurd, een tekening voor opa en oma Almere (mijn schoonouders). Voor Pasen speciaal een plaatje gekozen van eieren. En deze hebben we met waterverf gekleurd, ik heb de kleurtjes aangegeven en Sophie heeft ze op het "doek" gezet. En toen lag hij dus daar. Ineens kreeg ik het idee om de tekening te verwerken in een schilderijtje en ik heb dus de schets als uitgangsbasis gekozen. Moest eerst wel de halve garage verbouwen voor ik bij passend scrappapier gekomen was, maar het was het waard! Dit is het geworden:



Gezien het feit dat ik behoorlijk aan het naaien ben geslagen heb ik, daardoor geïnspireerd, allerlei faux stitches aangebracht, waaronder een zigzagsteek. Voor net dat beetje extra. En als ondergrond heb ik een canvasje gebruikt zodat opa en oma het mooi op kunnen hangen!

Gebruikte materialen:
Canvasje: Action
Papier: Craft Unlimited (Boekenvoordeel)
Knoopjes: ?
Tiny Type lettertjes
En natuurlijk het kunstwerkje van Sophie!




6 opmerkingen:

MirjamC zei

Wat super leuk dat je samen met je dochtertje aan de knutsel bent gegaan! En het resultaat is helemaal leuk! Bedankt voor het meedoen met dutchdares

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooo cute! LOVING the colors and that egg!!!!

Astrid zei

Leuk!! Bedbakt voor het meedoenmet DD!

Cynthia van der Wilk zei

Het ziet er leuk uit hoor. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares schets challenge.

Viv zei

Wat een super leuk idee zeg!!! Hoe vonden opa en oma het? Leuk dat je mee doet bij Dutch dares :)

Mandy zei

Geweldig idee om dit samen met je dochter te doen, het resultaat is prachtig!! Bedankt voor het meedoen met de dare!