woensdag 5 maart 2014

WIPW en een druk weekend

Allereerst bedankt voor alle mooie reacties, zo lief! En welkom aan mijn nieuwe volgers, wat fijn dat jullie mijn blog volgen!

Afgelopen weekend barstte Carnaval weer los hier in het Zuiden. En natuurlijk ook in België! We wonen nog in België maar op de een of andere manier blijf ik denken als Brabantse... Overigens staat ons huis te koop, door mijn depressie realiseer ik me dat ik mijn familie en vrienden mis, nu woont iedereen die ons dierbaar is op minstens 50 minuten rijden. Daardoor kun je niet even snel een bakkie doen of even gaan knuffelen met Indy. En die heimwee is dusdanig erg geworden dat we besloten hebben dat het voor mij beter is "terug" te gaan. Niet dat het ons niet bevalt hoor, we wonen supermooi, hebben een leuk huis in een rustige straat op loopafstand van een school. Maar die heimwee, tja...
Gelukkig zien Indy en Sophie elkaar heel vaak, meestal bij oma José (mijn mams) maar gisterochtend pastte tante Martina op. De dames hebben heerlijk gespeeld!



Maar om op het weekend terug te komen: Carnaval! Dit jaar even niet, we zijn zaterdag vertrokken naar Almere om op visite te gaan bij Oma Alie en Opa Ko. Was alweer een hele tijd terug... Ook ome Jeroen en tante Gonnie waren van de partij en samen hebben we lekker gegeten en gekletst. Ook zijn we met zijn drietjes blijven slapen. Was heel gezellig! Natuurlijk is Sophie ook weer enorm verwend. Met kleertjes en veel kusjes en knuffeltjes van oma en opa!!!



Zondag zijn we naar de verjaardag van de middelste zoon van Marco's nicht gegaan, ook daar was het supergezellig! Leuk iedereen weer gezien en gesproken te hebben ook! Deze foto's zijn op het feestje gemaakt:



Best uniek dat ik op een foto sta, meestal maak ik ze...

Door alle drukte en gewijzigde werkdagen had ik weinig tijd om iets creatiefs te doen, wel heb ik een hele lap gebreid en dat gaat een kussen worden. Is nog niet af, dit weekend hoop ik een hoop te kunnen doen, en dus ook het afmaken van het kussen. Wordt vervolgd dus! Wel gisteravond een tijdje gewerkt aan WIPW, een uurtje werd zelfs bijna 2 uur!


vorige sessie


sessie gisteravond

Ik heb overigens nog 2(!) WIPW's liggen... Buiten natuurlijk al die bijna-af projecten die op me liggen te wachten in de garage...


Hier ben ik echt al 6 jaar geleden mee begonnen... Maar ooit is hij (of beter gezegd zij) af!


Dit wordt een winkel, naar de tekeningen van Beatrix Potter.

Denk dat ik de WIPW's maar een beetje af ga wisselen. Beetje variatie kan geen kwaad!

4 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Wat een lieve foto van jullie drietjes. En wat een gepriegel je borduurwerkjes..pff geen geduld (meer) voor. Knap dat je ze steeds weer oppakt! Succes en hopelijk heb je ook genoten van het heerlijke weer! We zijn zo toe aan een zonnetje na deze kwakkelwinter. Gr.

Viv zei

Wat een leuke foto`s van jullie, je staat er goed op!
Hopelijk duurt het niet lang meer dat jullie huis verkocht wordt.
Knap dat je weer aan het borduren bent, never give up ;)

Groetjes Viv

Chantal van HaakBrei-n zei

Ohhh wat erg Heimwee, dat is echt heel vervelend.
Je borduurwerkje schiet al aardig op, en oh zo herkenbaar al die aparte projectjes die nog niet af zijn, hihi
Liefs Chantal X

Inge Roosen zei

Blij dat het beter is met sophie en gelukkig hebben we nu ook goed weer dus dat scheelt!
Tof dat we zo je evolutie kunnen volgen van de borduurwerkjes en hij pardon zij is echt super!!! Dat kan ik geloven dat je daar megalang aan werkt. Ben eens ooit met een uiltje begonnen en zelfs dat geraakt niet af.
En heimwee tja, volg je hart zou ik zeggen en als je ook nog zo een lieve man hebt dan komt dat wel goed hoor.