donderdag 27 maart 2014

Van alles wat...

Wat is het lekker weer! En het weekend schijnt het nog beter te gaan worden, lekker... Ik ben echt een mooi-weer mens (wie niet eigenlijk), zeker nu ik al zo lang af en toe die donkere wolken in mijn hoofd heb. Dan hoef ik ze buiten echt niet te zien! Ik merk echt nu dat je humeur beter wordt als de zon schijnt, alsof je humeur dan zonniger wordt. Dus laat die zon maar schijnen!

Ik ben door het mooie weer ook veel energieker en heb dan ook een aantal dingen af!

Allereerst een kaartje:

Ik kwam afgelopen zaterdag dit superleuke papier tegen bij de Kruidvat en de 3D-afbeelding bij de Action en samen heb ik er een geboortekaartje van gemaakt. Niet dat ik op dit moment een babykaartje nodig heb, maar het altijd handig er op voorraad te hebben!

Verder heb ik een bloempot versierd:

Ik heb eerst een lange sliert grijze wol gepunnikt en deze bevestigd aan een IKEA bloempot. Vervolgens met een flowerloom een aantal bloemetjes gemaakt van dunne lichtgrijze wol en deze heb ik versierd met piepkleine fuchsia en blauwe kraaltjes. Om het geheel af te maken met 2 kanten lintjes.

Ook heb ik gisteravond weer een uurtje geborduurd. Jaaaa, het was weer detective-avond. Deze keer Midsomer Murders, een absolute favoriet van ons beiden!


Ik heb ook maar meteen even een foto gemaakt van het model dat ik in gedachten heb voor mijn groenwit gestreepte stof van vorige post:

Maar nu zit ik met een dilemma... Zag op de andere pagina deze staan

En nou begin ik te twijfelen... Die andere is toch ook wel leuk... Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

Chantal van HaakBrei-n zei

Hoi Natalie,
Daar krijgt je creativiteit een 'boost'van van dit lekkere lente weer, heerlijk;-) . ziet er allemaal gezellig uit waar je mee bezig bent.
Mijn keus wat betreft het knipmodel, ik ga voor de onderste dame. X Chantal

Pauline zei

Wat een leuk bloempotje! En ik zou kiezen voor het 2e naaimodel, vind ik net wat vlotter :)