zondag 9 maart 2014

Uiltje van wol en Zpagetti

Wat was het een mooi en zonnig weekend! En wat een lekkere temperaturen! 20 graden, helemaal niet verkeerd...
Vandaag hebben we er meteen gebruik van gemaakt door er lekker op uit te gaan met zijn drietjes. Sophie's eerste echte kinderboerderijbezoek stond op de agenda. Tuurlijk heeft ze al wat diertjes gezien, waaronder de katten van onze buren (Spijker en Schroefje, leuke namen hè), de vissen bij opa en oma en hondjes die voorbij komen. Vandaag dus andere diertjes.

We zijn hier geweest:

Behalve een kinderboerderij is het ook een stopplaats voor paarden, er waren dan ook vele ruiters en amazones die een drankje kwamen drinken en ondertussen konden hun edele dieren even uitrusten en ook wat drinken:

Het is overigens ook geen "traditionele" kinderboerderij, er is een 1,5 km route dwars door de weilanden waar de dieren staan te grazen. Er zijn heel veel paardjes te zien, ezeltjes, geitjes, schapen en zelfs een drietal alpaca's (tenminste ik denk dat het alpaca's waren, kan lama's en alpaca's niet zo goed uit elkaar houden...). O ja, en molshopen. We waren maar wat blij met Sophie's degelijke "terreinwagen". Maar leuk vond ze het!



Ik heb volgens mij zelfs een beetje mijn gezicht verbrand, heb met mijn linkerkant een beetje in de zon gezeten... Gelukkig had ik Sophie wel ingesmeerd, ben mezelf alleen even vergeten...

Ik heb mijn eerste uiltje af!



En dit heb ik er voor gebruikt:

Ik word al handiger met dat Zpagettigaren!

1 opmerking:

Pauline zei

De zon straalt er vanaf! en die uil is erg leuk geworden!