maandag 31 maart 2014

Poncho

Op het Roos-patroon waar ook het broekje op staat, Roos 3024, staat ook een (vind ik) leuk modelletje voor een poncho. Nou is het natuurlijk een beetje vreemd om met deze temperaturen te denken aan een poncho voor ons meiske, maar ik kan me niet voorstellen dat het tot oktober 20 graden is overdag. Met in het achterhoofd het feit dat we 3 dagen in de week rond half 8 in de auto zitten (en dan is het soms nog best fris) leek het me wel leuk om als oefening dit ponchootje te maken. Het is een vrij eenvoudig patroontje, dus snel in elkaar te zetten. Ik heb restjes gestreepte gebreide stof gebruikt die over was van mijn kaftantrui. En strijkapplicaties gebruikt om het geheel wat op te leuken. Die ik overigens (natuurlijk) bij de Action gevonden heb...


Helaas geen kleine modeshow op dit tijdstip (22:14 uur), het model slaapt natuurlijk al. Maar als ze wakker is (en mama denkt eraan) dan maak ik een foto waarbij het model de creatie draagt!





2 opmerkingen:

Viv zei

Wat enig deze kleine poncho! Zal sophie enig staan.

Groetjes Viv

Babs zei

Mooie poncho :) Ik denk wel dat ze dit leuk zal vinden.