zondag 30 maart 2014

En daar is ook Woezel!

Wat was het een lekker weekend!!! Gisteren al van het weer genoten en vandaag weer! Lekker met Sophie in de tuin spelen samen met opa en oma die op bezoek waren, heerlijk! Beetje wandelen, ijsje eten, mmmm! Dat er nog veel van dit soort weekenden mogen komen...

Gisteren heb ik mijn tweede kaartje van deze week gemaakt:


Verder heb ik gisteren het patroon voor de tuniekjurk op patroonpapier overgenomen. Dus stap 2 is gezet!
Ook heb ik een start gemaakt met een tussenprojectje, een ponchootje voor Sophie. Ik had nog zo ontzettend veel stof over van mijn kaftantrui, het lukte me van alle knipresten er een heel ponchootje uit te halen. Hoef het alleen nog in elkaar te naaien, dus zeer binnenkort meer!

En afgelopen paar dagen een aantal avonduurtjes geborduurd:

van

naar

Woezel begint langzaam te verschijnen! Het is op dit moment voor me helemaal niet moeilijk een uurtje per week te borduren, ik vind het zelfs heerlijk ontspannend. Net wat ik nu nodig heb!!!

Succes weer iedereen de komende week met werk, gezin en alle andere dingen op jullie pad!

Liefs, Natalie

Geen opmerkingen: