dinsdag 18 februari 2014

Vandaag weer heel wat televisie gekeken, wat een medailles tot nu toe! En wat een ontknoping weer vandaag... Gelukkig geen verkeerde wissel voor Sven, helaas is het geen goud geworden voor hem. Maar Jorrit Bergsma heeft het verdiend, wat een tijd!

Allereerst het resultaat van een uurtje werken aan mijn WIP(W):


En hier was ik gebleven:


Ik ben best opgeschoten in een uurtje! Op naar het uurtje deze week.

En verder heb ik, zoals ik in mijn vorige blog al had geschreven, een sjaal gemaakt voor mijn schatje. Een mooie donkerpaarse sjaal, zodat hij er heel chique uitziet:



Ik heb gebruik gemaakt van de op 1 na kleinste breiring van de set van de Action, waar ik ook de paarse wol gevonden heb. En het vest was een vondst bij de Primark!

Ook heb ik vandaag nog een mutsje kunnen breien voor een babietje in Malawi:

Weer gebruik gemaakt van de kleinste breiring, de wol is een combinatie van wit en lichtblauw/groen van Boekenvoordeel. Het voordeel van die mutsjes breien dat ik allerlei wol en steken uit kan proberen, deze heb ik gemaakt met een combi van een rechte en een zogenaamde e-wrap.

Morgen is Sophie alweer 15 maanden, wat gaat het snel!!

2 opmerkingen:

Annemieke Jacobs zei

15 maanden alweer. Wat gaat het snel he!

Je schiet op met je borduursel. Nog maar een klein stukje ;-)

Chantal van HaakBrei-n zei

Hoi Natalie, ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je borduurwerkje, en het boek waar ik uit aan het borduren ben, is nu bij de witte boekenwinkel 'boekenvoordeel'is hij nu € 9.99

Groetjes Chantal
Ik ben meteen een volger geworden van je blogje!