zondag 9 februari 2014

De komende 2 weken kan er een kleine blogstilte ontstaan, de televisie maakt hier namelijk overuren... De olympische spelen zijn namelijk begonnen! Ik heb al mogulskieën voor vrouwen gezien, nu staat snowboarden op en natuurlijk straks weer schaatsen. Gisteren was in ieder geval een hele goede dag voor Nederland: goud, zilver én brons! Helaas niet rechtstreeks kunnen kijken omdat ik gisteren een aantal uurtjes gewerkt heb, toch een superresultaat én ik heb het semi-live in de auto kunnen volgen op weg naar huis! Ben eerst nog even naar De Greef geweest voor een aantal bollen Zpagetti:



Ik heb op een blog (kan hem alleen niet terugvinden :(...) een mandje gezien, gemaakt met Zpagetti op een breiring en ik wil dat echt eens proberen. Ziet er zo leuk uit! Verder heb ik er ook nog een mooie lap donkere katoenen denimstof gevonden voor 3 euro 50! Dat gaat een mooie rok worden voor mama binnenkort. Maar ben natuurlijk ook nog mutsjes aan het maken. En ik ben op 2/3e van een sjaal. Ik wil een gevlochten sjaal maken in 3 kleuren: donkergrijs, fuchsia en blauw/groen. Alleen die laatste streng moet nog gemaakt worden, vandaag kun je me dus breiend voor de tv vinden...

Ik heb eindelijk weer een kerstkaart af:


En hierbij nog even een fotootje van het "gat":

De grootte valt mee, ik weet het. Maar ik baalde zo ontzettend! De hele middag mijn best gedaan en dan is de stof beschadigd. Ik ben overigens wel blij dat ik hem weer uit de prullenmand gevist heb, ik heb nog even niets ermee gedaan maar ik ga hem zeker afmaken binnenkort.

Verder ben ik nog steeds bezig met de tas voor oppas-oma:

Wat je hier ziet is de buitentas, ik wil hem nog verstevigen met een binnentas van denim. Er moeten namelijk veel spulletjes in zoals luiers en dergelijke.

Fijne zondag allemaal!

4 opmerkingen:

Annemieke Jacobs zei

Je bent er maar druk mee 😉

pixie miks a lot zei

hallo, via via op je blog terechtgekomen en ik blijf hangen :-)
Zpagetti op een breiring, dat heb ik nog nooit gezien dus ben benieuwd.
grjs
Inge (pixie)

Friemel En Tinus zei

Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht. Je maakt leuke dingetjes en hebt een fijne blog. Dus ik ga je volgen!! Groetjes, Lotte

pixie miks a lot zei

ik nog eens :-)
je kan nog altijd, als je zin hebt natuurlijk meedoen aan mijn give away, die loopt nog tot vrijdag...