donderdag 9 januari 2014

Mijn stoffenvoorraad flink aangevuld!

Gisteren even naar Deelen in Helmond geweest, ze hebben daar een enorme keus aan "oude" stoffen. Die verkocht worden voor 1,50 en 2,50 per meter! En ik heb er natuurlijk over het algemeen ook al een doel voor...

Ik heb gekocht voor 1,50 per meter:


groene denim stof (rokje, broekje voor Sophie?), roze stof met een streepje (Pyjama's), een bruine/fuchsia/rode geruite wollen stof (rok/ jurk?)en een grijze wollen stof met ruit (een broek voor mezelf en eventueel een overgooiertje voor kleine meis). In totaal 15 meter aan stof...

Voor 2,50 per meter:


gewaxte blauwe katoen met schattige kippetjes (kliederschortjes), witte stof met bloemetje,appel en aardbei (?) en een blauw stofje met muisjes en konijntjes (rokje/jurkje?)

Natuurlijk hebben ze er ook actuele modestoffen. En ook daar vond ik allerlei leuke stofjes! Deze zijn allemaal bedoeld voor kleertjes voor dochterlief.


Een roze ribstof (broekje of jurkje), een roze katoenen stof met bloemen (bloesje), een fuchsia tricotstof met bloemetjes (shirtje) en een mooie stof met een drukker bloempatroon (broekje/jurkje?)

Sorry trouwens voor de donkere foto's, het is hier een hele sombere en donkere dag.

Mama heeft het druk! Heb nog zo veel idee├źn in mijn hoofd, en in de maak... Ben alleen nog een beetje aan het twijfelen over de maat, mevrouwtje past nog zeer goed in een 74. Het is een smal meiske, denk dus dat ik ga voor maat 80.

Ik heb ook weer zin in kaartjes te gaan maken, ik wil gaan proberen iedere week 1 kerstkaartje te maken. En het mezelf niet al te moeilijk te maken ook, Clean and Simple is voorlopig het devies!



Geen opmerkingen: